کد خبر : 2051547 | 08 تیر 1403 ساعت 19:09 | 28.8K بازدید | 26 دیدگاه

شکوری: استقلال باید ملی‌پوش تراز اول جذب کند

هادی شکوری می‌گوید امیدوار است استقلال پیش فصل بهتری را پشت سر بگذارد.

شکوری: استقلال باید ملی‌پوش تراز اول جذب کند

به گزارش "ورزش سه"، هادی شکوری، پیشکسوت استقلال در مورد وضعیت این روزهای تیم محبوبش گفت: ما همه انتظار داریم استقلال به شرایطی که باید برسد و همه این نگرانی را دارند که قرار است امسال چه اتفاقی بیفتد. متاسفانه چندین سال است که در پیش فصل استقلال اصلا شرایط خوبی ندارد، چه از نظر گرفتن مربی و بازیکن و چه مسائل مدیریتی. امسال با شرایطی که به وجود آمده و آمدن هلدینگ خلیج فارس شرایط بهتر شده. انشالله سریع‌تر شروع به یارگیری کنند و هواداران کمتر نگران باشند.

او در مورد شایعه جذب مهدی قایدی گفت: اگر استقلال بتواند مهدی قایدی را جذب کند قطعا اتفاق بزرگی است. استقلال باید گزینه‌های بعدی را هم داشته باشد و به یک مذاکره دلخوش نکنیم چون جذب مهدی قایدی سخت است. استقلال و پرسپولیس تیم‌هایی هستند که نباید بازیکنان بی کیفیت بگیرند. قطعا باید بازیکنان ملی‌پوش تراز اول بیایند.

شکوری در مورد وضعیت فرزندش، آرشا گفت: آرشا در این یکی، دو ساله پیشرفت خوبی به لطف اعتماد مربی‌های تیم‌های ملی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان داشته است. امیدوارم این مسیر را ادامه بدهد. امسال تحت قرارداد باشگاه هوادار است و امیدوارم برای پیشرفت او تصمیمات خوبی را بگیریم.

دیدگاه‌ها