کد خبر : 2051524 | 08 تیر 1403 ساعت 16:13 | 31.1K بازدید | 22 دیدگاه

رقابت عربستانی‌ها برای جذب ستاره یوونتوس

روزنامه الریاضیه عربستان خبر داد باشگاه‌های لیگ عربستان در فصل نقل و انتقالات تابستانی برای جذب یک ستاره یوونتوس وارد رقابت شده‌اند.

رقابت عربستانی‌ها برای جذب ستاره یوونتوس

به گزارش "ورزش سه"، روزنامه عربستانی الریاضیه نوشت: مسئولان باشگاه‌های سعودی با ماتیاس سوله، بازیکن یوونتوس، تماس گرفتند تا در نقل و انتقالات تابستانی جاری با او قرارداد امضا کنند.

ایجنت این بازیکن در گفت‌وگویی به این روزنامه عربستانی گفت 4 باشگاه بزرگ برای جذب سوله رسما با او تماس گرفته‌اند تا او را به خدمت بگیرند.

او توضیح داد: این بازیکن در حال حاضر نمی‌خواهد اروپا را ترک کند‌. من نمی‌توانم به نام باشگاه‌های عربستانی که می‌خواهند او را جذب کنند اشاره کنم، اما آنها علاوه بر مبلغی که یوونتوس برای آزادسازی او درخواست کرده است، شرایط سوله را نیز پذیرفته‌اند.

رسانه‌های ایتالیایی پیش از این اعلام کرده بودند که یوونتوس برای هر باشگاهی که سوله را بخواهد، رقم 40 میلیون یورو را تعیین کرده است. این در حالی است که بایرن مونیخ، دورتموند، لایپزیش و بایر لورکوزن هم خواهان جذب این بازیکن آرژانتینی بودند.

سوله 21 ساله فصل گذشته به فروزینونه قرض داده شد و توانست فصلی متمایز را پشت سر بگذارد، بنابراین یوونتوس تصمیم گرفته این بازیکن را بازگرداند و قرارداد قرضی او را تمدید نکند.

دیدگاه‌ها