کد خبر : 2051519 | 08 تیر 1403 ساعت 15:12 | 97.2K بازدید | 60 دیدگاه

برای او پول مهم نبود، برای من چرا

پسرم به عربستان رفت تا مقابل رئال بازی نکند

پدر ناچو فرناندز در مورد دلیل پیوستن پسرش به القادسیه عربستان حرف زد.

پسرم به عربستان رفت تا مقابل رئال بازی نکند

به گزارش "ورزش سه"، دوران 23 ساله حضور ناچو در رئال دیروز به اتمام رسید و او رسما بازیکن القادسیه شد. ناچو با دستمزد 10 میلیون یورویی در سال راهی این تیم ناشناخته سعودی شد تا زیر نظر میچل کار کند.

ناچو به این ترتیب شانس تبدیل شدن به بازیکن تک باشگاهی را از دست داد اما خودش دیروز گفت که نسبت به درستی تصمیمی که گرفته، اطمینان دارد.

2047546

مِچا فرناندز که ایجنت پسرش است، در مورد این انتقال گفت: «من به ناچو برای نحوه بیان احساساتش افتخار می‌کنم. او تصمیم بسیار سختی گرفت. ترک منطقه امن و جدایی از بهترین باشگاه جهان، اصلا آسان نبود. او زمانی تصمیم نهایی را گرفت که مطمئن شد بهترین تصمیم ممکن است. تمام تصمیم‌هایی که ناچو در زندگی‌اش گرفته، خوب بوده، بنابراین ما نیز از او حمایت کردیم.»

پدر ناچو ادامه داد: «او در ایده خود واضح بود که نمی‌خواهد در اروپا بماند چون هرگز نمی‌خواست مقابل رئال بازی کند. گزینه‌های زیادی وجود نداشت، قطر یا ایالات متحده. ناچو پیشنهادهایی از اروپا، ایتالیا، آلمان و لیگ برتر را رد کرد. همه این پیشنهادات نشان می‌دهد که او یک حرفه‌ای بزرگ بود و در رئال مادرید توانست خودش را ثابت کند. در مذاکرات با القادسیه برای ناچو پول مهم نبود ولی من روی بستن قراردادی با دستمزد بالا پافشاری کردم و فکر می‌کنم بهترین قرارداد را بستیم.»

دیدگاه‌ها