کد خبر : 2051513 | 08 تیر 1403 ساعت 14:43 | 15.9K بازدید | 14 دیدگاه

سردرگمی الاتحاد: سرمربیان موردعلاقه نمی‌آیند!

مدیریت الاتحاد عربستان همچنان موفق به جذب مربی جدید برای هدایت این تیم در فصل آینده نشده است.

سردرگمی الاتحاد: سرمربیان موردعلاقه نمی‌آیند!

به گزارش "ورزش سه"، مارسلو گایاردو که در فصل گذشته در هیچ تورنمنتی موفق به کسب عنوان قهرمانی نشد، از این تیم جدا خواهد شد، اما این باشگاه هنوز جانشین او را مشخص نکرده است.

این در حالی است که رئیس جدید باشگاه الاتحاد در روزهای اخیر اعلام کرده که این باشگاه در حال بررسی چند گزینه برای هدایت تیم در فصل آینده است.

در این مدت نام‌های زیادی برای هدایت الاتحاد مطرح شده اما مذاکرات شکست خورده است. یکی از گزینه‌های الاتحاد، ماسیمیلیانو آلگری، سرمربی ایتالیایی، بود که تلاش‌ها برای جذب او با شکست مواجه شد.

2027286

آنها همچنین در مقطعی با خولن لوپتگی مذاکره کردند و پس از ناکامی در جذب این سرمربی، به سراغ روی ویتوریا رفتند اما مذاکره با این سرمربی پرتغالی هم نتیجه‌ای نداشت.

روبن آموریم، سرمربی اسپورتینگ لیسبون نیز یکی از سرمربیان مدنظر الاتحاد بود اما او هم ترجیح داد در تیمش بماند. آخرین گزینه این باشگاه عربستانی هم دینو تاپ‌مولر، مربی اینتراخت فرانکفورت، بود که مذاکره با این گزینه هم تاکنون نتیجه‌ای نداشته است.

رسانه‌های عربستانی معتقدند سردرگمی باشگاه الاتحاد و نتایج فاجعه باری که در فصل گذشته کسب کرده، مربیان را برای پذیرش مربیگری این تیم نگران کرده است.

دیدگاه‌ها