کد خبر : 2051509 | 08 تیر 1403 ساعت 14:28 | 18K بازدید | 2 دیدگاه

اخراج قطعی استویکوویچ

مربی قهرمان جهان روی نیمکت صربستان

دوران دراکان استوکوویچ در صربستان را باید تمام شده دانست و فدراسیون فوتبال این کشور با گزینه‌های جانشینی او وارد مذاکره شده است.

مربی قهرمان جهان روی نیمکت صربستان

به گزارش "ورزش سه"، در صربستان از حالا دراگان استویکوویچ را فراموش کرده‌اند و برای نیمکت تیم ملی به دنبال یک مربی بزرگ خارجی هستند. 

گفته می شود یوآخیم لوو، مربی سابق آلمان، بیشترین شانس را برای جانشینی استوکوویچ دارد و حتی قبل از یورو 2024 مذاکراتی نیز با او صورت گرفته بود.

استویکوویچ نتوانست صربستان را به دور بعد یورو برساند و تیم او با دو تساوی حذف شد. او بعد از بازگشت به بلگراد به رسانه‌ها گفت که از بازیکنان انتقاد نکنند و هر چه دارند را بر سر او خالی کنند.

2048494

رسانه‌های صربستان امروز نوشتند که پیکسی (لقب استویکوویچ) را باید از حالا اخراج شده دانست اگرچه این موضوع هنوز به طور رسمی در جایی اعلام نشده است.

روزنامه صربستان کوریر می‌نویسد فدراسیون فوتبال صربستان تصمیم گرفته است نیمکت تیم ملی را به یک مربی خارجی از آلمان یا ایتالیا که تجربه و توانایی‌های بالایی دارد، واگذار کند.

کاندیدای اصلی برای هدایت صربستان یواخیم لوو است که در بهار و قبل از تمدید قرارداد استویکوویچ با او مذاکراتی انجام شد.

1958546

لوو از سال 2006 تا 2021 مربیگری آلمان را برعهده داشت و در سال 2014 به بزرگترین موفقیت خود دست یافت، زمانی که آنها را در برزیل قهرمان جهان کرد.

کوریر نوشته است که پلن B در صورت نیامدن لوو، آندره آ پیرلو ایتالیایی است.

دیدگاه‌ها