کد خبر : 2051498 | 08 تیر 1403 ساعت 12:54 | 5.7K بازدید | 26 دیدگاه

کمبودها باید به سرعت رفع شوند؛

تاج: رقبای ما سرمایه‌گذاری هنگفتی داشتند

مهدی تاج می‌گوید تیم‌های فوتبال و فوتسال ایران نباید رتبه‌های فعلی خود در رنکینگ جهانی را از دست بدهند.

تاج: رقبای ما سرمایه‌گذاری هنگفتی داشتند

به گزارش "ورزش سه"، رئیس فدراسیون فوتبال ایران که برای حضور در انتخابات در مجموعه ورزشی شیرودی حاضر شده بود، در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: فوتبال با هیچ پدیده اجتماعی قابل مقایسه نیست. ما هیچ پدیده‌ای را نداریم که در هفته ۱.۵-۲ میلیون آدم را به ورزشگاه بیاورد و به خانه‌شان برگرداند‌ و ۵۰-۶۰ میلیون بیننده هم پای گیرنده‌ها داشته باشد. خوشبختانه ما این تعامل را با وزارتخانه‌ها و به خصوص وزارت ورزش و جوانان داشتیم که همواره با هم کار را پیش می‌بردیم. به هر حال در دولت آینده باید کرسی‌های بین‌المللی افزایش پیدا کند. انتظار من از مردم این است که با هر سلیقه‌ای رای بدهند. ریاست جمهوری مبتنی بر رای مردم است و با یک رای بیشتر می‌شود کارهای بهتری انجام داد و با پشتوانه بهتری کار کرد.

او ادامه داد: به هر حال فوتبال، عناوین و کرسی‌های بین‌المللی خوبی دارد. فوتبال ما بیستم دنیا و فوتسال‌مان چهارم دنیا، فوتبال ساحلی‌مان سوم دنیا و بانوان‌مان هشتم دنیا هستند. ما نباید اینها را از دست بدهیم و باید ارتقا هم بدهیم. کمبودهایی در حوزه سخت‌افزاری ورزشگاه داریم که باید رفع شود. به هر حال دوست می‌تواند کمک کند که به سرعت رفع شود و اتفاقات خوبی در حوزه فوتبال رخ بدهد. فوتبال پر از حساسیت است و هر چیزی در آن بولد می‌شود. این حساسیت باید در حوزه دولت هم وجود داشته باشد.

تاج با اشاره به سرمایه‌گذاری رقبا عنوان کرد: موضوع دوم، سرمایه‌گذاری رقبا است. دولت‌ها هستند که در فوتبال هزینه می‌کنند. ببینید قطر چه اتفاقی را رقم زده است، قرقیزستان چه اتفاقاتی را رقم می‌زند و ... . همه اینها نشان می‌دهد سرمایه‌گذاری رقبا بسیار زیاد است. دولت باید بداند ما چه رقبایی داریم. ما در آینده نزدیک، مقدماتی جام جهانی و بازی‌های جهانی فوتسال، جام جهانی نوجوانان و مقدماتی جوانان را داریم و پر از اتفاق هستیم. دولت باید به این مجموعه کمک کند و من مطمئنم این اتفاق خواهد افتاد.

دیدگاه‌ها