کد خبر : 2051495 | 08 تیر 1403 ساعت 12:35 | 172.1K بازدید | 93 دیدگاه

لیست خرید پرسپولیس آب رفت!

در شرایطی که لیست خرید پرسپولیس لو رفته و اسامی مد نظر این باشگاه مشخص بود اما حالا گفته می‌شود بیشتر آن اسامی مد نظر این باشگاه نیستند.

لیست خرید پرسپولیس آب رفت!

به گزارش "ورزش سه"، از مهدی لیموچی، محمدمهدی محبی، مهدی تیکدری، احمدرضا زنده‌روح و فرشاد احمدزاده  به عنوان گزینه‌های خرید تابستانی پرسپولیس نام برده می‌شد اما حالا گفته می‌شود باشگاه اصلا دنبال برخی از این اسامی نیست.

در روزهای اخیر به نظر می‌رسید فرشاد احمدزاده اولین خرید تابستانی سرخ‌ها باشد اما این خرید هم با دشواری‌هایی مواجه شد و این بازیکن برای حضور در پرسپولیس باید رضایت باشگاهش را جلب کند.

باشگاه پرسپولیس کار گرفتن رضایتنامه را به خود احمدزاده سپرده که باید دید این بازیکن موفق خواهد شد یا این گزینه پرسپولیس هم از دست می‌رود.

گفته می‌شود باشگاه سپاهان در قرارداد تمام بازیکنان مهم خود بند فسخ دلاری در نظر گرفته که رقم آن برای باشگاه‌های داخلی بالاتر از باشگاه‌های خارجی است و این مسئله در مورد پیام نیازمند، شهریار مغانلو، فرشاد احمدزاده و چند بازیکن دیگر مصداق دارد.‌

در عین حال از باشگاه پرسپولیس خبر می‌رسد این باشگاه دیگر روی نفراتی مثل مهدی تیکدری و احمدرضا زنده‌روح نظر مثبت ندارد و این نفرات از لیست خرید خارج شده‌اند.
در مورد بازیکنانی مثل لیموچی و محبی هم به نظر می‌رسد جذب این نفرات با توجه به مسئله بند فسخ و رقبای قدرتمندی که در بازار نقل و انتقالات وجود دارند اصلا راحت نباشد اگرچه در این مورد تمایل خود بازیکنان کاملا تعیین‌کننده خواهد بود.

دیدگاه‌ها