کد خبر : 2051485 | 08 تیر 1403 ساعت 11:35 | 35.7K بازدید | 46 دیدگاه

همه چیز برای انگلیس تغییر خواهد کرد

موسیالا: هرگز به آلمانی بودنم شک نمی‌کنم!

جمال موسیالا، وینگر آلمان، می‌گوید تیم ملی آلمان آماده است تا با شکست بهترین تیم‌ها قهرمان یورو 2024 شود.

موسیالا: هرگز به آلمانی بودنم شک نمی‌کنم!

به گزارش "ورزش سه"، جمال موسیالا که برای تیم پایه‌های انگلیس به میدان رفته، متولد اشتوتگارت آلمان است و در سال 2021 تیم ملی آلمان را انتخاب کرد.

او هنگامی که 17 سال سن داشت و برای باشگاه فعلی‌اش یعنی بایرن مونیخ بازی می‌کرد، چنین تصمیمی گرفت و این روزها تورنمنت مهم یورو 2024 را همراه این تیم ملی سپری می‌کند.

این ستاره جوان امیدوار است که در رقابت‌های فعلی با انگلیس در فینال بازی کند و تایید کرده که از انتخاب آلمان پشیمان نیست.

موسیالا درباره مسیر احتمالی آلمان تا فینال یورو گفت: "مسیر آسانی نیست. اما اگر می‌خواهید عنوان قهرمانی را کسب کنید، باید بهترین تیم‌ها را شکست دهید و ما این چالش را انجام می‌دهیم. اعتقاد به تیم و اعتماد به نفس برای قهرمانی در یورو را داریم. اگر از بازی به بازی متمرکز بمانیم، همه چیز ممکن است."

آیا فینال آلمان و انگلیس برای تو یک فینال رویایی خواهد بود؟

این واقعا عالی خواهد بود. یک فینال قهرمانی اروپا در برابر انگلیس قطعا نقطه عطف دوران حرفه‌ای من خواهد بود. اما این راه طولانی است، ما باید بازی به بازی فکر کنیم.

2048463

عملکرد انگلیس در جام؟

مطمئنم که انگلیس آنقدر کیفیت دارد که همه چیز برای آن‌ها تغییر خواهد کرد.

رسانه‌های انگلیسی هنوز از تصمیم تو برای بازی برای تیم ملی آلمان ناراحت هستند. آیا به این توجه کرده‌ای؟

چند چیز در همین مورد خوانده‌ام اما زیاد به آن فکر نمی‌کنم. هرگز در مورد تصمیمم برای بازی در تیم ملی آلمان شک نداشتم، حتی در تورنمنت‌های گذشته که برای ما چندان خوب هم پیش نرفت.

بازی با سوئیس؟

بازی مقابل سوئیس مطمئنا آسان نبود اما به طور کلی چیزهای مثبت زیادی وجود دارد: نحوه بازی ما، تعداد موقعیت‌هایی که ایجاد می‌کنیم. این خوب است و باید همینطور ادامه دهیم. مهم این است که میل به گل‌زنی و ورود به محوطه جریمه را داریم.

دیدگاه‌ها