کد خبر : 2051483 | 08 تیر 1403 ساعت 11:23 | 32.8K بازدید | 24 دیدگاه

کاسپر هیولماند:

همین که حریف آلمان شدیم را جشن می‌گیریم!

کاسپر هیولماند، سرمربی تیم ملی دانمارک، همین که تیمش در یک هشتم نهایی یورو با آلمان رو به رو شده را بهانه‌ای برای جشن گرفتن می‌بیند.

همین که حریف آلمان شدیم را جشن می‌گیریم!

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی فوتبال دانمارک به مرحله یک هشتم نهایی یورو 2024 راه پیدا کرده و باید در این مرحله به مصاف تیم ملی انگلیس برود.

دانمارک یکی از تیم‌های جالب مرحله حذفی است که بردی در دور گروهی به دست نیاورده است. شاگردان کاسپر هیولماند در گروه C یورو برابر تیم‌های اسلوونی، صربستان و انگلیس به تساوی دست پیدا کرده بودند.

هیولماند پیش از دیدار فردای تیمش مقابل میزبان یورو در این باره گفت: "این تا حدودی تلخ است. ما واقعاً می‌خواهیم برنده شویم. دوست داریم آن احساس پیروزی را داشته باشیم، بهترین احساس در فوتبال احساس پیروزی است. فکر می‌کنم تمام تلاشمان را کرده‌ایم تا ابتکار عمل را در دست بگیریم و حمله کنیم."

2048461

نقطه ضعف دانمارک؟

ما در یک خط حمله فاقد تیزبینی بودیم و همچنین شانس و شاید کیفیتی برای گلزنی نداشتیم اما خیلی خوشحالیم که از گروهمان صعود کردیم. تمام تورنمنت‌ها دشوار هستند و فکر می‌کنم ما سه حریف بسیار سخت داشته‌ایم.

رویارویی با آلمان؟

ما باید به یاد داشته باشیم که چه تیمی هستیم. با حریف قدرتمندی روبرو هستیم و این یک اعتبار برای فوتبال دانمارک است که تا به حال موفق شده‌ایم تا اینجا پیش برویم. ما باید اول این موفقیت را جشن بگیریم. سپس در یک عصر فوق‌العاده به میزبانی دورتموند به هدف بعدی خود نگاه خواهیم کرد.

دیدگاه‌ها