کد خبر : 2051480 | 08 تیر 1403 ساعت 11:11 | 15.1K بازدید | 4 دیدگاه

جنجال گلر صرب‌ها: حمله با مشت به صورت هوادار!

وانیا میلینکوویچ-ساویچ، دروازه‌بان صربستان، در میانه رقابت‌های یورو 2024 در مونیخ با یک هوادار درگیری داشته است.

جنجال گلر صرب‌ها: حمله با مشت به صورت هوادار!

به گزارش "ورزش سه"، وانیا میلینکوویچ-ساویچ، دروازه‌بان 27 ساله صربستان، در تورنمنت آلمان حتی یک دقیقه هم بازی نکرد و در تساوی با اسلوونی و دانمارک و حتی شکست مقابل انگلیس، روی نیمکت نشست. دو امتیاز صربستان برای صعود آن‌ها به مرحله حذفی کافی نبود و آن‌ها در دور گروهی حذف شدند.

روزنامه تلگراف صربستان گزارش داد که میلینکوویچ-ساویچ پیش از بازی با دانمارک به یک مغازه در مونیخ رفته و با یکی از طرفداران تیم ملی صربستان درگیر شده است.

ظاهراً یکی از هواداران شاهد وضعیت نامناسب این بازیکن بوده و از او سوال کرده که چرا با هم تیمی‌هایش برای آخرین بازی دور گروهی یورو 2024 آماده نمی‌شود.

2048456

میلینکوویچ-ساویچ از این هوادار عصبانی می‌شود و با مشت به صورت او ضربه می‌زند که مالک مغازه و نیروهای امنیتی آن با مداخله به سرعت به درگیری پایان می‌دهند.

این روزنامه برای دریافت اطلاعات بیشتر با مالک مغازه تماس گرفت و او گفت: "وانیا به مغازه ما آمد اما نیروهای امنیتی مقابل درب ورودی او را نشناختند و نخواستند به او اجازه ورود بدهند، چون او شورت ورزشی تیم ملی را پوشیده بود. به همین دلیل عصبانی شده بود و بعداً درگیری رخ داد.

من خیلی زود مداخله کردم، دستش را گرفتم و به او گفتم که با من وارد مغازه شود، اما او نپذیرفت. همه چیز در باغ کنار مغازه اتفاق افتاد. من نشنیدم که به او چه گفتند و در نهایت به یکدیگر چه گفتند اما خوشحالم که به سرعت همه چیز را حل کردیم."

دیدگاه‌ها