کد خبر : 2051478 | 08 تیر 1403 ساعت 10:23 | 16.5K بازدید | 41 دیدگاه

نیکو ویلیامز:

اسپانیا بهترین تیم یورو 2024 است

نیکو ویلیامز، ستاره اسپانیا، می‌گوید هیچ تیمی بهتر از اسپانیا در یورو 2024 کار نکرده و آن‌ها بهتر از بقیه تیم‌های مطرح هستند.

اسپانیا بهترین تیم یورو 2024 است

به گزارش "ورزش سه"، نیکو ویلیامز یکی از پدیده‌های تماشایی یورو 2024 است. یکی از بهترین بازی‌های او در مرحله گروهی مقابل ایتالیا رقم خورد و او بار دیگر توجه همه را به خود جلب کرد.

بازیکن تیم اتلتیک بیلبائو که شایعاتی درمورد آینده‌اش مطرح شده، در حاشیه رقابت‌های یورو با مارکا به گفتگو نشسته و درباره مسائل مختلفی گفتگو کرده است:

آیا فکر می‌کنی که برای خیلی‌ها بهترین بازیکن مرحله گروهی یورو هستی؟

اصلا! هنوز راه زیادی برای رفتن در‌ پیش است. تمام چیزهایی که گفته شد خوب است، اما هنوز کارهای زیادی برای انجام دادن دارم.  من خودم را یکی از بهترین‌ها نمی‌دانم.

وضعیت تیم ملی اسپانیا بهتر می‌شود؟

ما تیم خوبی داریم، در همه پست‌ها بازیکنان خوبی داریم و کارها را خیلی خوب انجام می دهیم. در سطح شخصی، بازی با بهترین‌ها به شما کمک می‌کند تا پیشرفت کنید. فکر می‌کنم یکی از بهترین تیم‌های یورو را داریم. می‌توانم به قدرت تیم و دقت در پاس‌ها به عنوان مثال اشاره کنم. رودری که بازیکنی باورنکردنی است اما فکر می‌کنم کل تیم کارها را بسیار خوب و هماهنگ انجام می‌دهند.

2048452

آیا تا به حال یک مدافع گفته که سرعت خود را کم کنی یا دست از دریبل زدن بردار؟

برخی به من می‌گویند که از دویدن و دریبل زدن دست بردار. آن‌ها در ترس از کسی زندگی می‌کنند که همه چیز را به صورت دقیق انجام می‌دهد. این نقطه قوت من است و سعی می‌کنم تا حد امکان از آن استفاده کنم. این چیزی است که مربی از من می‌خواهد.

لامینه یامال؟

ما خیلی شبیه هم هستیم. واقعاً دوست داریم ویدیوهای بازی‌ها را تماشا کنیم. وقتی کوچک بودم، حرکات تکنیکی کریستیانو رونالدو در منچستریونایتد، نیمار در سانتوس و بارسا، روبینیو را که بازی او را ندیده بودم، تماشا می‌کردم، در خیابان 24 ساعت شبانه روز در میدان محله‌‌مان فوتبال بازی می‌کردم و دریبل می‌زدم. یامال بازیکن بزرگی است. سعی می‌کنیم از یکدیگر یاد بگیریم.

آیا تیمی بهتر از اسپانیا در یورو دیده‌ای؟

نه. من هیچ تیمی را بهتر از اسپانیا نمی‌بینم. به عنوان یک تیم، هیچکس بهتر از ما نیست. فرانسه پتانسیل فردی بالایی دارد، انگلیس هم همینطور اما به عنوان یک تیم، فداکاری، کار، هیچکس مثل ما نیست.

دیدگاه‌ها