کد خبر : 2051466 | 08 تیر 1403 ساعت 05:01 | 17.3K بازدید | 3 دیدگاه

اهداف خاص اورونوف و جلال‌الدین:

ستاره‌های سرخابی فراتر از اسطوره ازبکستان!

تیم ملی فوتبال ازبکستان شانس بالایی برای صعود به جام جهانی خواهد داشت.

ستاره‌های سرخابی فراتر از اسطوره ازبکستان!

به گزارش ورزش سه، تیم ملی فوتبال ازبکستان در سال‌های طولانی که در سطح اول فوتبال آسیا به میدان می‌رود، نتوانسته صعود به جام جهانی یا دستاورد بزرگی در سطح آسیا داشته باشد اما در سال‌های گذشته با درخششی که در فوتبال پایه داشته و لژیونرهای ارزشمندی که در فوتبال آسیا و حتی لیگ های اروپایی دارد در این دوره شانس بالایی برای صعود به جام جهانی خواهد داشت.

آنها در گروه ایران حضور دارند و برای صعود مستقیم به جام جهانی باید رقابت مستقیمی با تیم‌های امارات و به ویژه قطر داشته باشند که برنده احتمالی دوئل قطر و ازبکستان به جام جهانی صعود خواهد کرد.

با توجه به افزایش تعداد تیم‌های آسیا برای صعود به جام‌جهانی آنها حتی در صورتی که نتوانند به صورت مستقیم به جام جهانی صعود کنند در مرحله دومی که برای 2 سهمیه مستقیم دیگر برگزار خواهد شد باز هم شانس بالایی خواهند داشت.

1956858

نسل برجسته فوتبال ازبکستان که بازیکنانی چون خوسانف، اورونوف، عباس‌بیک فیض‌الایف و... را دارد در کنار کاپیتانشان جلال‌الدین ماشاریپوف با حضور در جام جهانی می‌توانند تجربه جدیدی را کسب کنند و در سطح بالاتری از مسابقات فوتبال به میدان بروند.

اکثر بازیکنان حال حاضر تیم ملی ازبکستان در المپیک پاریس به میدان خواهند رفت و پیش از صعود احتمالی به جام جهانی 2026 تجربه ارزشمندی کسب خواهند کرد.

ستاره‌های شاغل در لیگ برتر ایران از مهره‌های کلیدی ازبکستان در مسیر صعود به جام جهانی هستند و می‌توانند کاری را انجام دهند که اسطوره فوتبال این کشور سرور جباروف نتوانست به آن دست پیدا کند!

دیدگاه‌ها