کد خبر : 2051459 | 08 تیر 1403 ساعت 00:48 | 12.8K بازدید | 22 دیدگاه

خبر خوب برای سه شیرها: فودن برمی‌گردد

فیل فودن پس از تولد فرزند سومش، پیش از بازی حساس مرحله یک هشتم نهایی یورو 2024 مقابل اسلواکی به اردوی تیم ملی انگلیس باز خواهد گشت.

خبر خوب برای سه شیرها: فودن برمی‌گردد

به گزارش "ورزش سه"، ستاره منچستر سیتی اوایل این هفته به دلیل یک «مسئله خانوادگی ضروری» به خانه بازگشت، که بعداً مشخص شد به دنیا آمدن فرزند سوم او از همسرش ربکا کوک است. اکنون اسکای اسپورت گزارش می‌دهد که انتظار می‌رود این بازیکن 24 ساله برای پیوستن به تیم ملی به رهبری گرت ساوت‌گیت به آلمان بازگردد.

این گزارش می‌افزاید که انتظار می‌رود فودن به‌موقع برای جلسه تمرینی اختصاصی با تیم ملی انگلیس در روز جمعه بازگردد، به این معنی که او برای بازی حساس مرحله حذفی مقابل اسلواکی در یکشنبه شب در دسترس خواهد بود.

فودن که در بازی‌های گروهی انگلیس مقابل صربستان، دانمارک و اسلوونی در ترکیب اصلی قرار گرفت، در این فصل که منچستر سیتی چهارمین قهرمانی متوالی خود در لیگ برتر را جشن گرفت، 27 گل به ثمر رساند و 12 پاس گل داد.

2048425

فودن امیدوار است که در بازی این آخر هفته مقابل اسلواکی نیز در ترکیب اصلی قرار گیرد. عملکرد او در این تورنمنت برای سه شیرها در مقاطعی با مشکل مواجه بوده است، بنابراین باید دید که آیا او می‌تواند به ترکیب اصلی راه پیدا کند.

دیدگاه‌ها