کد خبر : 2051452 | 08 تیر 1403 ساعت 03:24 | 45.6K بازدید | 11 دیدگاه

عبدالکریم حسن و بونجاح هم‌تیمی نمی‌شوند

مدافع قطری پرسپولیس فرصت هم‌بازی شدن دوباره با ستاره الجزایری را به دست نمی‌آورد.

عبدالکریم حسن و بونجاح هم‌تیمی نمی‌شوند

به گزارش "ورزش سه"، عملکرد درخشان عبدالکریم حسن در مدت کوتاه حضورش در پرسپولیس موجب شد و کسب قهرمانی لیگ برتر کاری کرده تا دوباره مورد توجه قطری‌ها قرار بگیرد و باشگاه الوکره برای جذب او اقدام کند ولی تا این لحظه توافقی بین دو باشگاه برای این انتقال صورت نگرفته است.

در شرایطی که باشگاه الوکره سعی دارد نقل و انتقالات خوبی داشته باشد و درخواست رسمی خود را برای جذب عبدالکریم حسن ارسال کرده و به دنبال گرفتن رضایتنامه وی است، اما این ستاره قطری همه چیز را به دست سرخ پوشان سپرده و اعلام نموده متعهد به قرارداد یک ساله خواهد بود.

انتقال عبدالکریم حسن به الوکره یا تداوم حضورش در پرسپولیس شرایطی ایجاد می‌کند که این بازیکن فرصت هم‌بازی شدن دوباره با بغداد بونجاح، ستاره هجومی الجزایری را به دست نیاورد و این احتمال از بین برود.

چندی پیش رسانه‌های ایرانی و قطری اعلام کردند که باشگاه پرسپولیس در نقل و انتقالات تابستانی از طریق عبدالکریم حسن، شرایط جذب بغداد بونجاح را مطلع خواهد شد، اما این مهاجم گلزن خیلی زود با باشگاه الشمال قرارداد بست و اخیرا به این تیم رفت.

عبدالکریم حسن هفت سال در السد با بونجاح هم‌بازی بود و احتمال می‌رفت شاید در فصل بعد این دو بازیکن دوباره در کنار هم دیده شوند که این اتفاق نیفتاد.

2048413

دیدگاه‌ها