کد خبر : 2051449 | 07 تیر 1403 ساعت 23:17 | 144.5K بازدید | 145 دیدگاه

نگرانی در اردوی آرژانتین:

شاید کوپا آمریکا برای مسی تمام شده باشد

لیونل مسی، ستاره تیم ملی آرژانتین، بعد از انجام دو بازی در کوپا آمریکا، ممکن است نتواند تیم خود را در بازی سوم همراهی کند.

شاید کوپا آمریکا برای مسی تمام شده باشد

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی آرژانتین پس از شروع اردوی آماده‌سازی خود برای کوپا آمریکا در میامی، به این شهر بازگشته است. این تیم تا به اینجا عملکرد موفقی داشته و با پیروزی مقابل شیلی در روز سه‌شنبه گذشته، به مرحله‌ یک‌چهارم نهایی صعود کرده است. با خیالی آسوده، آرژانتین به مصاف آخرین حریف خود در مرحله گروهی خواهد رفت.

لیونل اسکالونی، سرمربی تیم ملی آرژانتین، قصد دارد در دیدار مقابل پرو به بازیکنانی که تا کنون فرصت کمی برای بازی پیدا کرده‌اند، میدان بدهد. هدف او کسب تنها یک امتیاز برای صدرنشینی گروه است. اما یک سوال بزرگ برای آرژانتین وجود دارد: با وجود صعود از گروه A و داشتن چند روز برای آماده‌سازی جهت بازی مرحله‌ یک‌چهارم نهایی، وضعیت آمادگی لیونل مسی، کاپیتان و ستاره این تیم، ایده‌آل نیست. این مهاجم برای بهبود کامل از مصدومیت عضلانی که ماه‌ها او را درگیر کرده، به زمان نیاز دارد.

روز پنجشنبه برای مسی در اردوی تمرینی میامی، سرنوشت‌ساز خواهد بود. او تحت آزمایش‌های پزشکی قرار می‌گیرد تا میزان مصدومیتش مشخص شود و هرگونه مشکل جدی که بتواند حضور او در مسابقات را به خطر بیندازد، رد شود.

با هدف بازگشت مسی برای بازی یک‌چهارم نهایی مقابل اکوادور یا مکزیک، کادر فنی تمام مراقبت‌های لازم را از کاپیتان خود به عمل خواهد آورد، هرچند نتایج آزمایش‌ها حرف آخر را می‌زنند.

2048412

آلبی‌سلسته (لقب تیم ملی آرژانتین) مرحله‌ گروهی خود در کوپا آمریکا را با ترکیبی کاملاً جدید به پایان خواهد رساند. ترکیبی از بازیکنان باتجربه مانند امیلیانو مارتینز، نیکولاس اوتامندی، لئاندرو پاردس و آنخل دی‌ماریا به همراه بازیکنان جوان که در کنار لائوتارو مارتینز، در غیاب ستاره‌ی میامی، مسئولیت خط حمله را بر عهده خواهند داشت.

در میان آنها، شاهد اولین حضور والنتین کربونی و آلخاندرو گارناچو در کوپا آمریکا خواهیم بود. بدون شک آنها مشتاق هستند تا در یک تورنمنت بزرگ، اولین فرصت خود را برای درخشیدن با پیراهن تیم ملی به دست آورند. با احتیاطی که کادر فنی در قبال مصدومیت مسی به خرج می‌دهد، آنها مطمئناً مقابل پرو به میدان خواهند رفت.

دیدگاه‌ها