کد خبر : 2051444 | 07 تیر 1403 ساعت 22:23 | 61.8K بازدید | 60 دیدگاه

اولین تجربه فلیک روی نیمکت بارسا مقابل پپ!

هانسی فلیک، سرمربی جدید بارسلونا، در اولین بازی خود هدایت آبی و اناری‌ها را مقابل منچستر سیتیِ پپ گواردیولا برعهده خواهد داشت.

اولین تجربه فلیک روی نیمکت بارسا مقابل پپ!

به گزارش "ورزش سه"، فلیک، سرمربی سابق بایرن مونیخ، ماه گذشته جانشین ژاوی در بارسلونا شد. غول‌های اسپانیایی پس از پایان فصل بدون جام، به دنبال کسب دوباره افتخارات هستند. حال باشگاه اعلام کرده که آبی و اناری‌ها در روز 30 جولای در اورلاندو به مصاف سیتی خواهند رفت و سپس در نیوجرسی در تاریخ 4 آگوست در اولین ال کلاسیکوی خود با سرمربی جدید مقابل رئال مادرید صف آرایی خواهند کرد. این تور با رویارویی مقابل میلان سه روز بعد در مریلند به پایان می‌رسد.

2048397

فلیک کار بزرگی پیش رو دارد. ژاوی پس از چند ماه پر آشوب از بارسلونا اخراج شد، در حالی که رقیب دیرینه، رئال مادرید، قهرمان لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا شد. کنار زدن آن‌ها از صدر جدول کار آسانی نیست، به ویژه با مشکلات مالی بارسلونا. بنابراین یک پیش فصل خوب می‌تواند تا حد زیادی به موفقیت در فصل 24-2025 کمک کند.

فلیک به عنوان دستیار یواخیم لوو در قهرمانی جام جهانی 2014 آلمان نقش داشت و در دوران موفق خود به عنوان سرمربی بایرن مونیخ بین جولای 2021 تا سپتامبر 2023، دو قهرمانی بوندس لیگا و یک لیگ قهرمانان اروپا را کسب کرد.

فلیک احتمالا در هفته‌های آینده برای شروع تمرینات پیش فصل، با بازیکنان بارسلونا - به استثنای بازیکنانی که در یورو یا کوپا آمریکا حضور دارند - دیدار خواهد کرد.

دیدگاه‌ها