کد خبر : 2051437 | 07 تیر 1403 ساعت 20:47 | 45.5K بازدید | 85 دیدگاه

اعتراف بلینگام: خیلی خسته‌ام

جود بلینگام اعتراف کرد که مقابل اسلوونی "کاملا افت کرده بود"، این موضوع نگرانی‌هایی را در مورد فرسودگی ستاره انگلیس در یورو 2024 ایجاد کرده است.

اعتراف بلینگام: خیلی خسته‌ام

به گزارش "ورزش سه"، پس از یک فصل درخشان برای رئال مادرید و به نمایش گذاشتن یک عملکرد گلزنی عالی در پیروزی 1-0 انگلیس مقابل صربستان در بازی افتتاحیه یورو 2024، انتظارات از بلینگام بالا بود. با این حال، این بازیکن 20 ساله در بازی بعدی مقابل دانمارک دچار مشکل شد و این روند مقابل اسلوونی نیز ادامه یافت. اکنون، بازیکن سابق بوروسیا دورتموند اعتراف کرده است که در آن تساوی بدون گل روز سه‌شنبه به لحاظ فیزیکی به شدت خسته بوده است.

او در مصاحبه با برنامه «لاینز دن» (Lions’ Den) اتحادیه فوتبال انگلیس گفت: «شما قطعا از انرژی هواداران در اواخر بازی‌ها تغذیه می‌کنید. در بازی آخر [مقابل اسلوونی] احساس کردم کاملا افت کرده‌ام. اما صدای آواز و شعارهای آنها را می‌شنوید و می‌توانید در سطحی پایین تر از بهترین حالت خود بازی کنید، این طبیعی است و می‌تواند اتفاق بیفتد. اما فکر می‌کنم نکته مهم این است که وقتی این پیراهن را به تن دارید و نماینده آن هواداران هستید، تسلیم نشوید و فکر می‌کنم آنها یادآوری دائمی این موضوع هستند.»

بلینگام پس از به ثمر رساندن 23 گل، ثبت 13 پاس گل و هدایت رئال مادرید به قهرمانی لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا در فصل 23-2024، به عنوان یکی از بهترین بازیکنان جهان شناخته شد. با این حال، واضح است که ستاره سابق بیرمنگام سیتی در بازی های اخیر تأثیرگذاری که او و بسیاری دیگر انتظار داشتند را نداشته است و پس از این اعتراف، گرت ساوتگیت، سرمربی انگلیس، ممکن است با یک تصمیم دشوار در مورد انتخاب بازیکنان روبرو شود.

2048378

ساوتگیت و هواداران انگلیس امیدوارند که بلینگام (که تابستان گذشته با مبلغی که می‌تواند تا 108 میلیون پوند افزایش یابد از دورتموند به مادرید پیوست) برای بازی حساس یورو 2024 مقابل اسلواکی در روز یکشنبه در مرحله یک شانزدهم به بهترین فرم خود بازگردد.

دیدگاه‌ها