کد خبر : 2051431 | 07 تیر 1403 ساعت 20:19 | 18.9K بازدید | 3 دیدگاه

مدافع سابق میلان، سرمربی تیم دوم باشگاه

تیم دوم میلان با نام "میلان فوتورو" تایید شد و تحت هدایت دانیله بونرا، مدافع سابق روسونری قرار خواهد گرفت.

مدافع سابق میلان، سرمربی تیم دوم باشگاه

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه میلان با انتشار بیانیه‌ای به طور رسمی اعلام کرد که مجوز حضور تیم دوم خود با عنوان “میلان فوتورو" در سری C ایتالیا (لیگ دسته سه) برای فصل  25-2024 را دریافت کرده است. این باشگاه در بیانیه خود گفته است: «باشگاه میلان اعلام می‌کند که پس از تصمیمات گرفته شده توسط شورای فدراسیون فوتبال ایتالیا، پاسخ مثبتی به درخواست ثبت نام برای شرکت در مسابقات قهرمانی سری C برای تیم بازیکنان بااستعداد جوان که با نام “میلان فوتورو" شناخته می‌شوند، دریافت کرده است. پذیرش درخواست ثبت نام، فهرست 60 تیمی که در مسابقات قهرمانی تحت مدیریت لیگ دسته سه در فصل 25-2024 شرکت خواهند کرد را تکمیل می‌کند.»

پروژه ورزشی “میلان فوتورو" جدیدترین گام در مسیر توسعه بخش جوانان باشگاه تا رسیدن به تیم اصلی است. هدف اصلی این پروژه، ارتقای استعداد بازیکنان جوانی است که در آکادمی میلان پرورش یافته‌اند و در فصول اخیر در لیگ‌های مربوطه، لیگ جوانان اروپا، تیم‌های ملی جوانان عملکرد خوبی داشته‌اند. همچنین این پروژه به آنها فرصت می‌دهد تا روند تکامل آمادگی جسمانی و ذهنی خود را تکمیل کنند و برای تیم خود در سطح حرفه‌ای به میدان بروند.

دانیله بونرا که طی 9 فصل، 201 بار برای روسونری به میدان رفته است، سرمربی “میلان فوتورو" خواهد بود. او در سال 2019، دستیار مربی تیم اصلی میلان شد و در سال 2020 پس از گذراندن دوره مربیگری یوفا پرو در کوورچیانو، مدرک مربیگری حرفه‌ای یوفا را کسب کرد.

2048370

این تیم در تاریخ 8 جولای در میلان تمرینات خود را آغاز خواهد کرد و با تیم تحت هدایت پائولو فونسکا در ارتباط نزدیک خواهد بود و عملاً یک گروه واحد را تشکیل می‌دهد. اولین بازی‌های رسمی برای 11 و 18 آگوست برنامه‌ریزی شده است، که در آن مرحله اول و دوم مقدماتی جام حذفی سری C ایتالیا برگزار می‌شود، در حالی که شروع مسابقات قهرمانی برای 25 آگوست در نظر گرفته شده است.

فردا، جمعه 28 ژوئن، این تیم همچنین از گروهی که در آن در مسابقات قهرمانی رقابت خواهد کرد و تیم‌هایی که با آنها روبرو می‌شود، مطلع خواهد شد.

با اضافه شدن میلان، حالا یوونتوس و آتالانتا که قبلاً یک تیم زیر 23 سال در سری C داشتند، صاحب تیم دوم در این لیگ خواهند بود.

یوونتوس اولین باشگاه سری آ بود که در سال 2018 پروژه تیم دوم را با نام یوونتوس زیر 23 سال (که هم اکنون یوونتوس نکست‌جن نام دارد) آغاز کرد.

معرفی تیم‌های دوم به عنوان گامی کلیدی در توسعه استعدادهای جوان ایتالیایی در نظر گرفته می‌شود.

بسیاری از مربیان و مدیران از شکاف زیاد بین لیگ پریماورا و سری A از نظر تکنیک، تجربه و آمادگی جسمانی شکایت کرده‌اند.

همان‌طور که توسط روسونری اعلام شد، میلان فردا، جمعه 28 ژوئن، حریفان خود را برای فصل آینده خواهد شناخت.

دیدگاه‌ها