کد خبر : 2051426 | 07 تیر 1403 ساعت 19:38 | 19.9K بازدید | 15 دیدگاه

ذوب‌آهن بازیکنان خود را سر کار گذاشت!

باشگاه ذوب‌آهن چک بازیکنان خود را ثبت و در موعد مقرر پرداخت نکرد.

ذوب‌آهن بازیکنان خود را سر کار گذاشت!

به گزارش "ورزش سه"، ذوب‌آهن اصفهان که فصل خوبی پشت سر گذاشت و توانست رتبه پنجم جدول لیگ برتر را به دست بیاورد، از نظر مالی شرایط مساعدی نداشته و بازیکنان این تیم هنوز بخش زیادی از مطالبات خود را دریافت نکرده‌اند.

باشگاه ذوب‌آهن تا پایان فصل لیگ برتر 65 درصد از قرارداد بازیکنان خود و 50 درصد از مبلغ قرارداد خریدهایش در نقل و انتقالات زمستانی را پرداخت کرده بود، اما طبق موعد مقرر و اعلام شده به بازیکنان، نتوانسته مطالبات‌شان را بدهد.

مدیران باشگاه ذوب‌آهن قبل از پایان فصل، چک 20 درصدی مطالبات خریدهای نیم‌فصل را به بازیکنان جدیدشان پرداخت کردند که تاریخ آن برای اواخر خردادماه 1403 بود، اما نتوانستند آن را پاس کنند.

اما اتفاق عجیب‌تر هم دیروز رخ داد و بازیکنان قدیمی ذوب‌آهن که از ابتدای فصل در این تیم حضور داشتند و دریافتی آنها پیش‌تر به 65 درصد رسیده و قرار بود چک 15 درصدی مطالبات‌شان وصول شود، این اتفاق نیفتاد.

باشگاه ذوب‌آهن پس از عدم پرداخت 20 درصدی مطالبات خریدهای نیم‌فصل، مطالبات سایر نفرات خود را هم پرداخت نکرد و در حالی که تاریخ چک این بازیکنان را برای روز 5 تیر (روز تعطیل) زده بود، دیروز هم چک‌ها را علاوه بر عدم پرداخت، ثبت هم نکرده بود.

با این شرایط بازیکنان ذوب‌آهن و به ویژه مهره‌های کلیدی که قراردادشان به پایان رسیده، از وضعیت موجود ابراز گلایه داشتند و اعلام کردند از این تیم جدا می‌شوند.

بازیکنان ذوب آهن از عدم پاسخگویی این باشگاه و سرپرست خود نسبت به مسائل مالی نیز ابراز گلایه کردند و به دنبال دریافت مطالبات خود هستند.

دیدگاه‌ها