کد خبر : 2051420 | 07 تیر 1403 ساعت 19:00 | 26.4K بازدید | 15 دیدگاه

چهار کارت قرمز و چهار گل؛

جنحال در ال‌کلاسیکوی دوستانه: کینه پنهان نماند

جدال تیم‌های گیتی‌پسند اصفهان و مس سونگون ورزقان با درون مایه‌ای خصمانه جذاب‌ترین مسابقه فوتسال در ایران بود و باز هم نشان داد که کینه‌ای تاریخی دارد.

جنحال در ال‌کلاسیکوی دوستانه: کینه پنهان نماند

به گزارش "ورزش سه"، ال کلاسیکوی پیش فصل فوتسال ایران نشان داد که کینه هرگز پنهان نمی‌ماند و نفرتش، تاریخچه‌ کهنی دارد. نتیجه و وقایعی که بر همه چیز سنگینی می‌کرد. علی صمیمی بسیار آرام، عصیان و خشم خود را به تصویر کشید. مهدی خانی برابر تیم سابقش یاغی‌وار ظاهر شد، حمید بی‌غم بارها به سوی داور هجوم آورد و سرانجام با کارت قرمز قاضی روبه‌رو شد و در نقطه مقابل، مهدی کریمی هم به جمع شورشی‌ها پیوست و با شیطنت خود در صف اخراجی‌ها ایستاد. اما در پایان نتیجه سنگینی می‌کرد و طعنه‌آمیز بود: گیتی‌پسند چهار و مس سونگون صفر! محمدحسین درخشانی، مهدی کریمی، مسعود یوسف و امیرحسین داودی دروازه مس را به آتش کشیده‌اند و در سوی دیگر شاگردان بی‌غم قضاوت داوران را زیر تازیانه خود برده‌اند.

بی‌غم ابتدا بازی زیرپوستی‌اش علیه شکست و انتقادها را دنبال کرد و به سه ستاره خود مهدی جاوید، علی‌اصغر حسن‌زاده و مجتبی پارساپور استراحت داد و محمد کشاورز به جز محمدرضا سنگ سفیدی با تمامی قوا برای به زانو در آوردن رقیب دیرینه راهی میدان شد و با به رخ کشیدن قریحه تاکتیکی‌اش و آهنگ تیمی تاکای فوتسالی‌اش حمید بی‌غم را آشفته کرد. در پرده اول، نتیجه بازی چندان مهم به نظر می‌رسید، اما فشار زیادی را در روحیه بازیکنان و مربیان در پی خواهد داشت و این شکست سنگین تا چند هفته و مسابقه برای حمید بی‌غم سایه می‌‌اندازد تا با کوچکترین لغزش یادآوری شود.

2048355
2048356

گیتی‌پسندی‌ها در دو تورنمنت دوستانه قهرمان شده‌اند و تاج و تخت فوتسال ایران را به دست آورده‌اند. در حالی که بزرگ‌ترین دستاورد مس سونگون تک پیروزی برابر گیتی‌پسند در هفته پایانی لیگ بوده و قهرمانی بی‌شکست و تاریخی آن‌ها را خاک کرده. شاید طرفداران مس حق داشتند خریدهای جدید بی‌غم را خُرده بگیرند و طی سه دیدار دوستانه هیچ زهر و بارقه خوش‌بینی را در آن‌ها ندیدند.

گیتی‌پسند با این پیروزی خوش‌رنگ، ستاره هایش را برای رقابت با گهر زمین هم بر خط کرده و بی ترحمی‌اش را با چنین نتیجه‌ای نشان داده. آن‌ها با هر فعل و انفعالی بهترین تیم ایران به شمار می‌روند و حتی گشودن دروازه آن ها نیز به معادله‌ای بسیار پیچیده تبدیل شده است.

2048357
2048358

مس سونگون ورزقان با غیبت مهدی جاوید و علی‌اصغر حسن‌زاده، نه توان راه رفتن را داشت و نه توان دفاع کردن از خود را و این مسئله همین پیش فصل برای حمید بی‌غم عیان شده که هیچ جایگزینی را برای آن‌ها نخواهد داشت. همه این‌ها یعنی بی‌غم در نخستین ال‌کلاسیکوی فصل نتیجه‌ای دردناک را سپری کرد و مثل بسیاری از همتایانش در سونگون همان اول لیگ روی لبه تیغ قرار گرفته. در حالی که محمد کشاورز همچنان به نتایج چشمگیر و فوق العاده‌اش تداوم بخشیده. آیا آن‌ها بهترین‌ تیم ایران نیستند؟

دیدگاه‌ها