کد خبر : 2051411 | 09 تیر 1403 ساعت 23:15 | 33.3K بازدید | 11 دیدگاه

کار سخت انزلی‌چی‌‎ها برای حضور سلیمانی در ملوان

یکی از بازیکنانی که اکنون در بازار نقل و انتقالاتی فوتبال ایران خواهان خوبی دارد، محمدرضا سلیمانی از ملوان بندرانزلی است.

کار سخت انزلی‌چی‌‎ها برای حضور سلیمانی در ملوان

به گزارش "ورزش سه"، سلیمانی فصل گذشته شرایط عجیبی را دنبال کرد؛ از اخبار مربوط به محرومیت چهار ماهه که بعد از شکایت ذوب آهن متوجه او شد تا بخشودگی دوباره و بازگشتی موفق به جمع شاگردان مهدی تارتار که با گل‌های سریالی‌اش، هواداران انزلی‌چی را بیش از هر زمان دیگری شیفته خود کرد.

سلیمانی فصل گذشته را در هفته‌های پایانی به عنوان موتور گلزنی این تیم شناخته می‌شد تا در نهایت با هشت گل زده یکی از بازیکنان تاثیرگذار ملوان بندرانزلی لقب گرفته و اکنون در 28 سالگی تیم‌های مدعی جدول را خواهان خود ببینید.

بازیکنی که به واسطه عملکرد موفق خود مشتریان خوبی در لیگ برتر دارد و باید دید برنامه سلیمانی برای فصل آینده چه خواهد بود. او البته بیش از همیشه به دنبال پیشنهادی خارجی است و بی توجه به مسائل مالی به دنبال هدفی است که در خارج از فوتبال ایران به دنبال آن است.

او علاوه بر چند تیم بالانشین، یحیی گل محمدی که به تازگی هدایت فولاد خوزستان را برعهده گرفته را نیز به عنوان دیگر مشتری جدی خود می‌بیند.

دیدگاه‌ها