کد خبر : 2051406 | 07 تیر 1403 ساعت 16:49 | 24.2K بازدید | 22 دیدگاه

جلسه ویژه با حضور فرماندار، شهردار و سایر مسئولان

همه مازندران پشت مالک نساجی در آمدند!

فرماندار قائمشهر پیگیر رفع ایرادهای ورزشگاه وطنی قائمشهر و منصرف کردن رضا حدادیان از فروش باشگاه نساجی شده است.

همه مازندران پشت مالک نساجی در آمدند!

به گزارش "ورزش سه"، ناراحتی و دلخوری مدیران باشگاه نساجی درباره نبود امکانات سخت‌افزاری در قائمشهر و عدم توجه به مسائل مربوط به این باشگاه باعث شد تا هفته پیش رضا حدادیان مالک نساجی تصمیم به واگذاری این باشگاه بگیرد.

حالا مدیران استانی مازندران و شهری قائمشهر وسط آمده و پیگیر مسائل مربوط به ورزشگاه قائمشهر شده‌اند تا دلخوری حدادیان و مدیران نساجی نیز بر طرف شود.

در این راستا جلسه بررسی و رفع مشکلات باشگاه نساجی مازندران با بیان مشکلات و ایراداتی که AFC به این باشگاه گرفته، برگزار و بر رفع هر ۳۳ ایراد مطرح شده، تاکید شد. در این جلسه جواد مولایی فرماندار قائمشهر، علی رجبی مدیرکل ورزش و جوانان استان مازندران، علیپور شهردار قائمشهر برخی از مسئولان ورزشی شهرستان و استان و مدیران سازمان لیگ حضور داشتند. همچنین ابراهیم نماینده باشگاه نساجی در این نشست بود.

فرماندار قائمشهر در این جلسه، نساجی را شناسنامه ورزش و فوتبال مازندران دانست و گفت: «مردم مازندران و شهرستان قائمشهر تعصب خاصی به فوتبال و تیم ریشه‌دار نساجی دارند. ما همیشه در کنار باشگاه نساجی هستیم و این تیم را تنها نخواهیم گذاشت. نساجی یکی از ریشه‌دار ترین تیم‌های حاضر در ایران است و به نوعی نساجی سند ورزشی استان مازندران است.»

فرماندار قائمشهر ادامه داد: «همه ما بر این وظیفه هستیم که از مالک و مدیران باشگاه نساجی و تمام عوامل این تیم تشکر کنیم. درخواست مردم قائمشهر ساخت ورزشگاه جدید بود که با نشستی که با استاندار داشتیم آقای استاندار بلافاصله این موضوع را مطرح کردند و قرار شد با هماهنگی آقای حدادیان و اداره‌کل ورزش و جوانان استان و با هم‌افزایی، این اقدام مهم را در شهرستان قائمشهر انجام دهیم.»

فرماندار قائمشهر با تاکید بر اینکه پیگیر رفع مشکلات باشگاه نساجی هستیم، گفت: «این جلسات باعث دلگرمی مردم شهر است و ما اگر وظیفه خودمان را در قبال این تیم انجام ندهیم خودمان ضرر خواهیم کرد. ما تمام همکاری و تمام توان خودمان را برای برطرف شدن مشکلات باشگاه نساجی انجام می‌دهیم تا ساخت استادیوم جدید، الزامات AFC را اصلاح و رعایت می‌کنیم.»

مدیرکل ورزش و جوانان استان مازندران با بیان اینکه همه ما هوادار نساجی هستیم و هیچوقت این تیم را تنها نخواهیم گذاشت، افزود: «نساجی یکی از بهترین تیم‌های حاضر در لیگ ایران از لحاظ ساختاری و مدیریت مالی است که در طول چند سال اخیر به لطف مدیریت صحیح شخص آقای رضا حدادیان سرپا و در حال فعالیت است. خواسته شخص استاندار است که مشکلات باشگاه نساجی هرچه زودتر مرتفع شود و این عزم از سوی آقای استاندار و اداره‌کل ورزش و جوانان استان مازندران وجود دارد که این دغدغه‌ها و خواسته‌ها برطرف شود چون نساجی برند ورزش مازندران است و شور و نشاط اجتماعی که از سوی باشگاه نساجی به استان مازندران و شهرستان قائمشهر تزریق می‌شود را از هیچ راه دیگری نمی‌شود یافت.»

دیدگاه‌ها