کد خبر : 2051401 | 07 تیر 1403 ساعت 16:40 | 37K بازدید | 27 دیدگاه

نکونام باید خویشتن‌داری را یاد بگیرد:

رجبی: شنیده‌ام هولدینگ خودش بازیکن می‌گیرد

رضا رجبی شرایط مدیریتی باشگاه استقلال را نگران کننده دانست.

رجبی: شنیده‌ام هولدینگ خودش بازیکن می‌گیرد

به گزارش ورزش سه، رضا رجبی در مسابقه فینال پیشکسوتان حضور پیدا کرد و در جریان این مسابقه گفتگویی پیرامون وضعیت استقلال انجام داد و روند مدیریتی این تیم را نگران کننده دانست.

رجبی درباره شرایط استقلال گفت: من جز آدم‌هایی هستم که همیشه حرف‌هایم را زدم، پارسال هم گفتم، جواد نکونام باید یک‌مقدار خویشتن‌داری کند اگر می‌خواهد مربیگری کند، واکنش‌های فوری به درد باشگاه ما نمی‌خورد.

وی افزود: ما قهرمانی را از دست دادیم با همه مسائلی که پیش آمد، نکونام، خطیر، خانی با همه درگیری‌هایی که ایجاد شد در نهایت به نفع استقلال نشد، حالا امسال این مشکلات را نداریم و گویا مشکلات دیگری داریم، پول بدون مدیریت و مدیریت بدون پول حتما معضل است، الان خود هولدینگ می‌خواهد تصمیم بگیرد و شنیدم در آوردن بازیکن هم خودشان دارند تصمیم‌گیری می‌کنند، این ریشه نفاق و مشکلات را دامن می‌زند.

1754109

رضا رجبی در ادامه گفت: نکونام اگر احساس می‌کند این اتفاق افتاده باید صحبت کند چون آخر فصل بهانه‌ای را مردم قبول نمی‌کنند، مدیریت باید بداند اگر پول آورده پول ملت است، پول مالیات و خیلی چیزهای دیگر است، من یک بار گفتم بازهم می‌گویم کمیته فنی باید در استقلال شکل بگیرد، اگر این اتفاق نیفتد بازیکن بی‌کیفیت جذب می‌شود.

رجبی درباره شرایط مدیریتی استقلال گفت: سمیعی با این همه پرونده حقوقی حل نشده سرپرست مدیرعاملی استقلال شده است، ما باید هرچه زودتر تکلیف هیئت مدیره و مدیرعامل را مشخص کنیم و آنها با سرمربی تعامل داشته باشند، شنیده‌ام که خودشان بازیکن جذب می‌کنند و امیدوارم اینگونه نباشد چون دودش در نهایت به چشم استقلال خواهد رفت.

او درباره حضور گلر خارجی در استقلال گفت: من می‌خواهم بدانم جذب گلر خارجی سخت‌تر است یا مشکل حسینی را حل کردن، حسینی سال‌ها برای استقلال زحمت کشیده است، همانطور که آقای قلعه‌نویی در تلویزیون گفت که دنبال این هستیم مشکلات را حل بکنیم، حسینی سال‌ها برای این باشگاه زحمت کشیده و بهتر است مشکل او را حل کنند، همانطور که قبلا هم گفتم مشکل احمد نوراللهی را حل کنید، او هم حیف است.

دیدگاه‌ها