کد خبر : 2051400 | 07 تیر 1403 ساعت 16:38 | 13.6K بازدید | 20 دیدگاه

صرف منسف برای صعود:

اردن در جستجوی خلق شگفتی جهانی!

قرعه مناسب اردن آنها را در آستانه صعود به جام جهانی قرار داده است.

اردن در جستجوی خلق شگفتی جهانی!

به گزارش ورزش سه، تیم ملی فوتبال اردن بعد از صعود به فینال جام ملت‌های آسیا و صعود به عنوان صدرنشین در مرحله مقدماتی جام جهانی 2026 حالا در گروه مرگ قرار گرفته و به دنبال صعود به جام جهانی خواهد بود.

کره جنوبی، عراق، اردن، عمان، فلسطین، کویت در گروه B قرار دارند و با توجه به کیفیتی که اردنی‌ها در مسابقات اخیر نشان دادند صعود آنها به جام جهانی چندان مشکل به نظر نمی‌رسد و تقابل با عراق چالش نه چندان جدی و بزرگی برای آنها خواهد بود.

در گروهی که تنها قدرت اصلی آن کره‌جنوبی است و خبری از استرالیا، عربستان در این گروه نیست و با توجه به حضور تیم‌های عمان، فلسطین و کویت صعود برای اردن غیرممکن نخواهد بود و آنها با توجه به قرعه مناسبی که برایشان رقم خورده است می‌توانند صعود به جام جهانی را هم تجربه کنند.

2005028

در جام ملت‌های آسیا تقابل عراق و اردن حواشی زیادی داشت و خوشحالی بعد از گلی که ایمن حسین انجام داد و در واکنش به آن بازیکنان اردن چندین مرتبه این خوشحالی را در حین مسابقه و بعد از بازی انجام دادند حواشی زیادی در این تورنومنت ایجاد کرد، خوشحالی گلی که به نماد غذای ملی اردنی‌ها منسف بود و بازیکنان اردن به عراقی‌ها کنایه می‌زدند حاشیه‌ساز شده بود.

اردنی‌ها در جام ملت‌های آسیا با کره جنوبی هم‌گروه بودند و مقابل آنها شکست نخوردند، در مرحله حذفی تیم‌های عراق و کره جنوبی را حذف کردند و به فینال مسابقات رسیدند.

آنها در این تورنومنت با انگیزه‌های خاصی وارد خواهند شد و تقابلشان با تیم ملی عراق جالب توجه خواهد بود، هرچند که آنها بازهم می‌توانند شگفتی‌ساز باشند و حتی با بالاتر قرار گرفتن از کره‌جنوبی اتفاق جالب دیگری در قاره کهن رقم بزنند.

دیدگاه‌ها