کد خبر : 2051399 | 07 تیر 1403 ساعت 16:29 | 12.7K بازدید | 9 دیدگاه

ستاره ایتالیا: از وضعیت انگلیس درس خوبی گرفتیم

الساندرو بونجیورنو، مدافع تیم ملی ایتالیا، معتقد است که مشکلات تیم‌های فرانسه و انگلیس در یورو ۲۰۲۴ نشان‌دهنده‌ی این است که در این تورنمنت هیچ بازی آسانی وجود ندارد و هر حریفی می‌تواند چالش‌برانگیز باشد.

ستاره ایتالیا: از وضعیت انگلیس درس خوبی گرفتیم

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی ایتالیا در چارچوب مرحله یک‌هشتم نهایی یورو ۲۰۲۴، به مصاف سوئیس خواهد رفت. پیش از این بازی، الساندرو بونجیورنو، ستاره آتزوری، در یک نشست مطبوعاتی درباره شرایط خود و تیمش صحبت کرد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

او درباره بازی با سوئیس گفت: «ما می‌دانیم که هیچ بازی آسانی وجود ندارد. وضعیت تیم‌های فرانسه و انگلیس را می‌بینیم که در دور گروهی مانند قبل نبودند و این نشان می‌دهد همه بازی‌ها دشوار هستند. این مسابقات به ما کمک می‌کند تا هیچ حریفی را دست‌کم نگیریم و هر بازی را با بهترین عملکرد ممکن بازی کنیم، زیرا هر حریفی دشوار است.»

2048319

بونجیورنو در ادامه صحبت‌های خود به اهمیت آماده‌سازی مناسب برای بازی مقابل سوئیس اشاره کرد و افزود: «سوئیس تیمی سخت است. آن‌ها فوتبال خوبی بازی می‌کنند، به فضاها حمله می‌کنند و بازیکنان سریعی دارند. قطعاً بازی با آنها آسان نخواهد بود. ما سعی می‌کنیم خود را به بهترین شکل ممکن آماده کنیم. می‌خواهیم روند بازی را کنترل کرده و از نظر تاکتیکی آن‌ها را مهار کنیم.»

در پاسخ به این سوال که آیا بونجیورنو خود را یکی از بهترین مدافعان ایتالیا می‌داند، او گفت: «این به من مربوط نیست که بگویم، اما سعی می‌کنم روز به روز بهتر شوم. فکر می‌کنم نقاط قوت خود را در دفاع نشان داده‌ام. مهم است که همیشه ذهنیت درستی داشته باشم و هر چیزی که می‌توانم را بهبود دهم.»

دیدگاه‌ها