کد خبر : 2051377 | 07 تیر 1403 ساعت 14:37 | 17.5K بازدید | 17 دیدگاه

الیور بیرهوف:

آلمان امسال من را یاد تیم ۲۰۱۴ می‌اندازد

الیور بیرهوف، مدیر سابق تیم ملی آلمان، می‌گوید تیم فعلی ژرمن‌‌ها او را یاد تیم‌شان در سال ۲۰۱۴ می‌اندازد.

آلمان امسال من را یاد تیم ۲۰۱۴ می‌اندازد

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی آلمان در دور گروهی مسابقات یورو ۲۰۲۴، عملکرد خوبی داشت و با دو برد و یک تساوی راهی مرحله حذفی شد. آنها که میزبانی این مسابقات را برعهده دارند، امیدوارند پس از مدت‌ها یک افتخار ملی کسب کنند. در همین راستا، اولیور بیرهوف، مدیر سابق تیم ملی، در مورد شرایط آنها صحبت کرد.

او از عملکرد تیم در مرحله گروهی بسیار رضایت داشت و گفت: «ما کاملاً شایسته‌ی صدرنشینی در گروه بودیم. به نظر من، تیم آلمان در مرحله گروهی بسیار قوی ظاهر شد که به‌ویژه در دو بازی اول، برتری و کلاس خود را نشان داد.»

بیرهوف سپس به بازی مقابل سوئیس اشاره کرد و افزود: «در برابر سوئیس، به وضوح تیمی بودیم که بازی را در دست داشتیم، اما تاثیرگذاری ۱۰۰ درصدی بر مسابقه را که در دو بازی اول داشتیم، در این بازی نداشتیم.»

2048296

بیرهوف درباره یولیان ناگلزمان، سرمربی تیم ملی نیز نظر مثبتی داشت. او گفت: «او یکی از بهترین مربیان جهان است. من این را حتی قبل از دوران حضورش در تیم ملی می‌دانستم و او این را در بوندس‌لیگا نیز به‌خوبی نشان داده است. می‌توانید ببینید که او ایده‌های واضح و خوبی دارد که به تیم منتقل می‌کند.»

بیرهوف در ادامه صحبت‌هایش، روحیه تیمی فعلی را با تیم ملی آلمان در سال ۲۰۱۴ مقایسه و بیان کرد: «سال ۲۰۱۴ به‌طور طبیعی یک تورنمنت بسیار خاص بود. همبستگی و روحیه تیمی درون و بیرون زمین بازی بی‌نظیر بود. اما من احساس می‌کنم که تیم فعلی نیز همان همبستگی قوی را دارد، چه درون زمین و چه خارج از آن، که با هم مبارزه می‌کنند و از یکدیگر حمایت می‌کنند.»

دیدگاه‌ها