کد خبر : 2051373 | 07 تیر 1403 ساعت 13:45 | 18.7K بازدید | 3 دیدگاه

یک دانمارکی، اسلحه پنهان ناگلزمان مقابل دانمارک!

مدس بوتگریت، دستیار دانمارکی یولیان ناگلزمان، کار سختی را برای تقابل با تیم ملی کشورش در یورو ۲۰۲۴ در پیش دارد.

یک دانمارکی، اسلحه پنهان ناگلزمان مقابل دانمارک!

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی آلمان با ارائه یک عملکرد خوب در مرحله گروهی رقابت‌های جام ملت‌های ۲۰۲۴ توانست به عنوان صدرنشین راهی مرحله یک هشتم این مسابقات شود و حالا باید در یک بازی جذاب و تماشایی روبروی تیم ملی دانمارک به میدان برود تا تکلیف یکی از تیم‌های حاضر در مرحله یک چهارم نهایی را مشخص کند.

نکته جالبی که در تقابل این دو تیم وجود دارد حضور یک مربی دانمارکی در کادر فنی تیم ملی آلمان در کنار یولیان ناگلزمان است. بوتگریت در پاسخ به این سوال که آیا این اتفاق باعث ایجاد تضادی در وجود او می‌شود گفت: «نه، کاملا برعکس.» اما البته که چنین اتفاقی برای او اجتناب‌ناپذیر است.

2048290

این مربی دانمارکی سه سال پیش در رقابت‌های یورو ۲۰۲۰ به عنوان مربی متخصص ضربات شروع مجدد برای تیم ملی دانمارک کار می‌کرد و توانست به همراه این تیم به مرحله نیمه نهایی آن مسابقات راه پیدا کند پس از آن بود که هانسی فلیک با نشستن روی نیمکت تیم ملی آلمان تصمیم گرفت که او را به این تیم بیاورد.

بوتگریت در دانمارک متولد شده و مادرش هم دانمارکی است اما پدری آلمانی دارد. شاید تقابل با تیم ملی دانمارک برای بسیاری عجیب باشد اما دستیار ناگلزمان به صراحت می‌گوید که امیدوار است تیم ملی آلمان بتواند در این بازی به پیروزی برسد و این پیروزی از روی یک ضربه آزاد موفق به دست بیاید.

دیدگاه‌ها