کد خبر : 2051364 | 07 تیر 1403 ساعت 13:19 | 29K بازدید | 22 دیدگاه

جنگ در لندن بر سر ستاره ایتالیا در یورو ۲۰۲۴

تاتنهام و آرسنال رقابتی جدی را بر سر به خدمت گرفتن ریکاردو کالافیوری آغاز کرده‌اند.

جنگ در لندن بر سر ستاره ایتالیا در یورو ۲۰۲۴

به گزارش "ورزش سه"، عملکرد کالافیوری در ترکیب تیم ملی ایتالیا در رقابت‌های جام ملت‌های اروپای ۲۰۲۴ باعث شده است که نام این بازیکن بر سر زبان‌ها بیفتد و بسیاری او را به عنوان یکی از پدیده‌های اصلی این مسابقات بشناسند و باشگاه‌های بسیاری هم شرایط او را برای این پنجره نقل و انتقالات تابستانی زیر نظر بگیرند.

این بازیکن ۲۲ ساله که فصل گذشته عملکرد درخشانی را در ترکیب بلونیا و تحت هدایت تیاگو موتا به نمایش گذاشت به هدف اصلی یوونتوس برای فصل آینده تبدیل شده بود و حتی گفته می‌شد که توافق اولیه بین این باشگاه و نمایندگان بازیکنان انجام شده اما پیشنهاد ۲۵ میلیون یورویی یووه از سوی بولونیا رد شد.

2047665

حالا روزنامه ایتالیایی توتو اسپورت خبر داده است که دو باشگاه تاتنهام و آرسنال قصد دارند که به صورت جدی برای به خدمت گرفتن این ستاره ایتالیایی وارد عمل شوند و رقابتی جدی را در لندن برای جذب او که مهره کلیدی تیم ملی کشورش در یورو ۲۰۲۴ بوده شاهد خواهیم بود. 

باشگاه تاتنهام در چند روز اخیر تماس‌هایی را با مدیران بولونیا داشته است و پیش‌بینی می‌شود که به زودی پیشنهادی رسمی را برای به خدمت گرفتن کالاف دیواری ارائه کند و این در حالی است که آرسنال هم مذاکرات را با الساندرو لوچی به عنوان مدیر برنامه این بازیکن آغاز کرده است. بولونیا امیدوار است که بتواند او را با قیمتی در حدود ۵۰ میلیون یورو به فروش برساند.

دیدگاه‌ها