کد خبر : 2051363 | 07 تیر 1403 ساعت 13:11 | 18.3K بازدید | 29 دیدگاه

گل‌نزن واقعی یورو: فاجعه‌ای به نام لوکاکو

عملکرد روملو لوکاکو در یورو ۲۰۲۴ به هیچ وجه خوب نبوده و انتقادهایی را از او به همراه داشته است.

گل‌نزن واقعی یورو: فاجعه‌ای به نام لوکاکو

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی بلژیک موفق شد با تساوی روز گذشته برابر تیم ملی اوکراین در آخرین دیدار از مرحله گروهی رقابت‌های جام ملت‌های اروپا ۲۰۲۴ راهی مرحله یک هشتم این مسابقات شود اما عملکرد ضعیف لوکاکو در خط حمله این تیم انتقادهای بسیاری را از این بازیکن به همراه داشته است.

هرچند باید به این نکته اشاره کرد که ناکامی او در گلزنی به واسطه بدشانسی‌های بسیار تشدید شده است اما آماری که از او در این رقابت‌ها به ثبت رسیده باعث شده است که بسیاری معتقد باشند که تنها بدشانسی عامل عمل کردن نه چندان خوبش در یورو ۲۰۲۴ نبوده است.

2046680

بازیکن در اولین دیدار مرحله گروهی برابر اسلواکی دو بار موفق شد دروازه حریف را باز کند اما یکی از این گل‌ها به دلیل خطای آفساید و دیگری به دلیل خطای هند از سوی داور مردود اعلام شد و این اتفاق در بازی دوم برابر رومانی هم رخ داد و بار دیگر کمک داور ویدیویی اعلام کرد که گل او به دلیل خطای آفساید مورد قبول نیست.

آماری که لوکاکو در حال حاضر به ثبت رسانده نشان می‌دهد که او بیشتر از هر بازیکن دیگری در این رقابت‌ها فرصت گل زنی داشته که ۶ مورد بوده و ۷ شوت در چهارچوب هم زده است که هیچ یک از آنها وارد دروازه نشده و تنها سه گل مردود برای او به جای گذاشته است.

دیدگاه‌ها