کد خبر : 2051362 | 07 تیر 1403 ساعت 13:10 | 111.7K بازدید | 124 دیدگاه

ادامه اتفاقات عجیب برای قفس‌ توری آبی‌ها

استقلال در آستانه جذب ساشا ایلیچ جدید!

گفته می‌شود که استقلال در آستانه جذب یک گلر از کشور مقدونیه است.

استقلال در آستانه جذب ساشا ایلیچ جدید!

به گزارش "ورزش سه"، اخبار و شایعات عجیبی درخصوص جذب یک گلر جدید در استقلال به گوش می‌رسد. در شرایطی که سیدحسین حسینی در فصل قبل عملکرد بی‌نظیری داشت و موفق شد دستکش طلایی را به صورت مشترک با پورحمیدی دریافت کند، اما باشگاه به دنبال جذب یک گلر خارجی است.

طی روزهای اخیر این شایعات پیرامون دروازه استقلال منتشر شده و باشگاه نیز تاکنون هیچ موضعی در این خصوص نداشته و حتی این اخبار را نیز تکذیب نکرده است. اما حالا اخبار جدیدی درباره گلر خارجی آبی‌ها به گوش می‌رسد که در نوع خود قابل تأمل است.

آنگونه که از گوشه و کنار به گوش می‌رسد، یک سنگربان اهل کشور مقدونیه با آبی‌ها به توافق رسیده و حتی شایعه شده بود او عازم ایران شده و در تهران حضور دارد. نکته عجیب‌تر آنجاست که هنوز مشخص نیست این سنگربان با تأیید چه کسی با استقلال پای میز مذاکره نشسته است.

صبح امروز بود که خبر رسید نکونام در جریان مذاکرات با گلر خارجی نبوده و این اقدام به شکل خودسر و توسط مدیران صورت گرفته است. آن هم در شرایطی که سهمیه بازیکنان خارجی در لیگ ایران نسبت به فصل قبل به 4+1 نفر کاهش یافته و استقلال در حال حاضر نیز با حضور کوین یامگا، رافائل سیلوا، گوستاوو بلانکو، منتظر محمد و جلال‌الدین ماشاریپوف، این سهمیه را پر کرده است.

در شرایطی که استقلال فصل را با کسب عنوان برترین خط دفاعی لیگ به پایان رساند و سیدحسین حسینی نیز عملکرد بسیار خوبی در ترکیب تیم داشت، جذب یک گلر که منجر به سوزاندن یک سهمیه خارجی و یک سهمیه بزرگسالان می‌شود، منطقی به نظر نمی‌رسد.

باید دید که مدیران استقلال بالاخره چه زمانی به شایعات پیرامون جذب گلر خارجی آن هم از کشور مقدونیه پاسخ خواهند داد. البته سکوت آبی‌ها پیش از این نیز سابقه داشته و دقیقاً به مدت 20 روز و انتشار انواع و اقسام اخبار ضد و نقیض درخصوص جدایی جواد نکونام نیز هیچ واکنشی از سوی رسانه‌های رسمی این باشگاه ندیدیم.

لازم به ذکر است که پیش از این نیز دو گلر از مقدونیه به نام‌های ساشا ایلیچ و یان نیکولوفسکی با حضور در لیگ ایران، سابقه حضور در پرسپولیس را داشته‌اند و اگر این گلر نیز راهی استقلال شود، به سومین سنگربان مقدونیه‌ای حاضر در دو تیم بزرگ پایتخت تبدیل خواهد شد.

دیدگاه‌ها