کد خبر : 2051361 | 07 تیر 1403 ساعت 12:56 | 25.4K بازدید | 47 دیدگاه

قهرمان‌ها و معمولی‌ها: تعادل ترازوی یورو بهم خورد!

با مشخص شدن تیم‌های صعود کرده به مرحله یک هشتم یورو ۲۰۲۴، به نظر می‌رسد که دو طرف جدول از تعادل یکسانی برخوردار نیستند.

قهرمان‌ها و معمولی‌ها: تعادل ترازوی یورو بهم خورد!

به گزارش "ورزش سه"، آخرین دیدارهای مرحله گروهی رقابت‌های جام ملت‌های اروپای ۲۰۲۴ شب گذشته برگزار شد و تکلیف تمامی تیم‌های صعود کننده به مرحله یک هشتم این مسابقات مشخص شد تا همه تیم‌ها حریفان خودشان را بشناسند و مسیر صعود تا فینال هم تا حد زیادی مشخص شده باشد.

یکی از اتفاقاتی که بلافاصله پس از نهایی شدن تکلیف تیم‌های صعود کننده به مرحله یک هشتم یورو ۲۰۲۴ توجه بسیاری از فوتبال دوستان را به خود جلب کرد مربوط به قرار گرفتن تیم‌های نام آشنا و قدرتمند در یک سمت جدول و قرعه نسبتا آسانی بود که در سمت دیگر این جدول وجود داشت.

تیم ملی اسپانیا با سه عنوان قهرمانی در رقابت‌های یورو، تیم ملی آلمان با سه عنوان قهرمانی، تیم ملی دانمارک با یک عنوان قهرمانی، تیم ملی پرتغال با یک عنوان قهرمانی و تیم ملی فرانسه با دو عنوان قهرمانی در این مسابقات در یک سمت جدول قرار دارند.

2048276

و این در حالی است که در سمت دیگر جدول تنها  تیم ملی هلند با یک عنوان قهرمانی و تیم ملی ایتالیا با دو عنوان قهرمانی قرار گرفتند و دیگر تیم‌های حاضر در این سمت پیش از این تجربه بالا بردن جام قهرمانی در این رقابت‌ها را نداشته‌اند که نشان می‌دهد شاید کار ایتالیا و هلند نسبت به سایر رقبا آسان‌تر باشد.

هرچند فوتبال قابل پیش‌بینی نیست و بسیاری از تیم‌های نه چندان نام آشنا در مسابقات یورو ۲۰۲۴ موفق شدند برابر حریفان قدرتمندشان به پیروزی برسند و حتی راهشان را به مرحله حذفی هم باز کنند.

دیدگاه‌ها