کد خبر : 2051357 | 07 تیر 1403 ساعت 12:43 | 10.7K بازدید | 13 دیدگاه

کاساس: برای تحقق رویای عراق مشکل داریم!

سرمربی تیم ملی عراق می‌گوید برای پایان دادن به انتظار طولانی جهت حضور در جام جهانی، مشکلاتی وجود دارد.

کاساس: برای تحقق رویای عراق مشکل داریم!

به گزارش "ورزش سه"، قرعه کشی مرحله سوم رقابت‌های مقدماتی جام جهانی 2026 برگزار شد و عراق برای پایان دادن به ناکامی حضور در این پیکارها، باید با تیم‌های کره‌جنوبی، اردن، عمان، فلسطین و کویت رقابت کند.

خسوس کاساس، سرمربی تیم ملی عراق پس از برگزاری این مراسم گفت: قرعه‌کشی انجام شد و قرعه ما متعادل است. در تمام گروه‌ها رقابت سختی برای کسب دو جایگاه مستقیم جهت صعود به جام جهانی وجود خواهد داشت. علاوه بر این، تنها ۱۰ بازی وجود دارد و هر اشتباه می‌تواند بسیار گران تمام شود.

او صحبت‌هایش را اینگونه ادامه داد: از حالا به بعد، باید روی هر بازی تمرکز کرد، گویی که آخرین و مهم‌ترین بازی است و باید تا حد امکان از اشتباهات پرهیز کرد.

وی اظهار داشت: ما تنها یک مشکل داریم و آن شروع مرحله مقدماتی است در حالی که لیگ عراق هنوز آغاز نشده است. باید با فدراسیون صحبت کنیم تا راه‌حلی پیدا کنیم. این کار آسانی نیست زیرا لیگ عراق هنوز شروع نشده است و سایر لیگ‌ها آغاز شده‌اند، بنابراین ما در وضعیت خوبی نیستیم.

2048274

سرمربی تیم ملی عراق گفت: علاوه بر این، بازیکنانی که در لیگ‌های دیگر حضور دارند ممکن است اجازه حضور در اردو را نداشته باشند. بنابراین باید ببینیم چگونه این مسئله را حل خواهیم کرد.

کاساس در پایان اضافه کرد: از هواداران می‌خواهم که همانند همیشه، در زمان‌های خوب و بد از تمام بازیکنان و کادر فنی حمایت کنند، زیرا در موقعیت‌های سختی قرار داریم و باید متحد باشیم تا به رویای هدایت عراق به جام جهانی دست یابیم.

دیدگاه‌ها