کد خبر : 2051356 | 07 تیر 1403 ساعت 12:24 | 35.1K بازدید | 10 دیدگاه

پشیمانی بزرگ ستاره آلمان: تتوی اشتباه!

لروی سانه، ستاره تیم ملی آلمان، از تصمیمی که برای تتو زدن تصویرش در خوشحالی پس از اولین گلش برای منچسترسیتی گرفته پشیمان است.

پشیمانی بزرگ ستاره آلمان: تتوی اشتباه!

به گزارش "ورزش سه"، سانه یکی از بازیکنان درخشان و موثر ترکیب بایرن مونیخ و تیم ملی آلمان در چند سال اخیر بوده و بسیاری او را به عنوان یکی از بهترین وینگرهای حال حاضر دنیا می‌شناسند اما این بازیکن در چند ماه اخیر با مشکلات زیادی روبرو بوده که کار را برای او سخت کرده است.

او پیش از حضور در بایرن مونیخ تجربه بازی در بایرلوکوزن و شالکه در فوتبال آلمان داشت و از همان جا نامش را بر سر زبان‌ها انداخت و پس از آن بود که در پنجره نقل و انتقالات تابستانی سال ۲۰۱۶ با قراردادی به ارزش ۵۲ میلیون یورو در سن ۲۱ سالگی راهی منچسترسیتی شد.

این ستاره آلمانی در این سن تصمیمی گرفت که حالا به نظر می‌رسد از آن پشیمان است، تصمیم برای زدن یک تتو. او تصویری بزرگ از خودش در حالی که مشغول خوشحالی از اولین گلی که برای سیتی در دیدار برابر موناکو به ثمر رسانده بود را روی پشتش تتو کرد.

2048268

این بازیکن در گفتگو با اشپیگل در این باره اظهار داشت: «اگر امروز بود تصمیم متفاوتی می‌گرفتم. در نهایت آدم باید کارهایی انجام دهد که شاید دردناک باشد اما چیزی از آن یاد بگیرد.» این در حالی است که او حتی قول داده بود که اگر سیتی بتواند قهرمانی در لیگ برتر یا لیگ قهرمانان را به دست آورد یا حتی اگر آلمان بار دیگر قهرمان جام جهانی شود باز هم تتویی مناسبتی بزند. اما در نهایت نظرش را عوض کرد و به حرفش عمل نکرد.

سانه در خانواده ورزشکار رشد کرده است. سلیمان سانه، پدر سنگالی او، در بوندسلیگا برای نورنبرگ بازی کرد و رجینا وبر-سانه، مادرش، هم دارنده مدال برنز المپیک در رشته ژیمناستیک است.

دیدگاه‌ها