کد خبر : 2051354 | 07 تیر 1403 ساعت 12:31 | 56.2K بازدید | 136 دیدگاه

نکونام بی‌خبر است، مدیران سکوت کرده‌اند

گلر خارجی استقلال را هیچ‌کس گردن نگرفت!

مدیران استقلال هنوز هیچ واکنشی به ماجرای جذب دروازه‌بان خارجی نداشته‌اند و شفاف‌سازی خاصی در این باره نشده است.

گلر خارجی استقلال را هیچ‌کس گردن نگرفت!

به گزارش "ورزش سه"، ماجرای جذب دروازه‌بان خارجی توسط مدیران استقلال و شایعات مربوط به جدایی سیدحسین حسینی یکی از حاشیه‌های عجیب و گسترده پیرامون تیم آبی‌پوش پایتخت است.

انتشار خبر استخدام گلر بوسنیایی برای استقلال در فضای مجازی بازتاب بسیار زیادی داشته و تعداد زیادی از هواداران این مسئله را با توجه به اینکه حسینی یک فصل دیگر قرارداد دارد برنمی‌تابند. استقلالی‌ها اعتقاد دارند در حالی که سهمیه خارجی فصل بعد یک نفر کاهش یافته، اختصاص یکی از این سهمیه‌ها به دروازه‌بان خارجی منطقی نیست.

در چنین شرایطی عدم تکذیب موضوع توسط مدیران استقلال نشان از واقعیت داشتن استخدام گلر خارجی دارد. مدیران استقلال و نمایندگان هلدینگ خلیج‌فارس از روز گذشته که خبر جذب دروازه‌بان جدید منتشر شده هیچ واکنشی به این ماجرا نداشتند و انتظار می‌رود در روزهای آینده دست به شفاف‌سازی بزنند.

نکته قابل توجه این است که جواد نکونام هم در این خصوص سکوت پیشه کرده؛ سرمربی آبی‌ها که همواره اعلام کرده انتخاب او برای پست دروازه‌بانی سیدحسین حسینی است و نیازی به دروازه‌بان جدید ندارد، حالا با اتفاقی نادر روبه‌رو شده است.

در این خصوص گفته می‌شود جذب دروازه‌بان خارجی در روزهایی اتفاق افتاده که نکونام مشغول استراحت بوده و حتی بحث‌هایی درباره جدایی او نیز از استقلال وجود داشت. ظاهرا سرمربی استقلال به طور کامل از استخدام دروازه‌بان خارجی بی‌اطلاع بوده و در جلسات اخیر با مدیران باشگاه چنین امری را متوجه شده است.

نکونام هم فعلا مثل مدیران باشگاه استقلال سکوت اختیار کرده و باید دید در آینده چه اتفاقاتی رخ می‌دهد. بی‌شک هواداران استقلال منتظر شفاف‌سازی درباره بازیکنان خارجی جدید این تیم و وضعیت سیدحسین حسینی خواهند ماند.

دیدگاه‌ها