کد خبر : 2051349 | 07 تیر 1403 ساعت 12:14 | 39.3K بازدید | 64 دیدگاه

یک عکس قدیمی که وایرال شد

رونالدو ۱۱ سال پیش: چگونه خویچا کوارادونا شد!

کریستیانو رونالدو یازده سال پیش آکادمی‌ای را در گرجستان افتتاح کرد که زمینه‌ساز رشد و درخشش ستاره‌های تیم ملی این کشور شد.

رونالدو ۱۱ سال پیش: چگونه خویچا کوارادونا شد!

به گزارش "ورزش سه"، رونالدو در سال ۲۰۱۳ به مراسم افتتاحیه آکادمی دینامو تفلیس در گرجستان دعوت شد. این آکادمی در واقع بزرگترین آکادمی رشد و پرورش نوجوانان علاقمند به فوتبال بود و یکی از دلایل اصلی شکست شب گذشته تیم ملی پرتغال در آخرین دیدار مرحله گروهی رقابت‌های جام ملت‌های اروپای ۲۰۲۴ برابر تیم ملی گرجستان شد.

این ستاره پرتغالی که در آن زمان پیراهن رئال مادرید را بر تن داشت با بسیاری از کودکانی که در آن زمان در این آکادمی حضور داشتند صحبت کرد و جالب است بدانید که بسیاری از آنها در حال حاضر در ترکیب تیم ملی گرجستان در یورو ۲۰۲۴ حضور دارند.

2048259
کواراتسخلیا در این تصویر کنار رونالدو مشخص شده است

بازیکنانی مانند گئورگی مامارداشویلی و البته خویچا کواراتسخلیا که موفق شد گل اول گرجستان در بازی شب گذشته برابر پرتغال را به ثمر برساند از جمله نوجوانان و کودکانی بودند که آن روز در آن آکادمی با رونالدو دیدار کردند و چند سال بعد توانستند نمایشی خیره کننده را مقابل او ارائه کنند.

بسیاری از بازیکنان حال حاضر ترکیب و فهرست تیم ملی گرجستان از جمله زوریکو داویتاشویلی، گئورگی گولسیانی، گورام دکاشیا، لوکا لوچوشویلی، اوتا کاکابادزه، گئورگی چاکوتادزه، گئورگی کوچوراشویلی، اوتا کیتیشویلی و آنزو مکوابیشویلی هم در این آکادمی رشد کردند که نشان از قدرت و مسیر درستی است که آکادمی دینامو تفلیس طی کرده است.

دیدگاه‌ها