کد خبر : 2051347 | 07 تیر 1403 ساعت 11:57 | 50.8K بازدید | 44 دیدگاه

۲۰ کارت زرد و قرمز: رکورد خشن‌ترین بازی یورو!

دیدار دو تیم جمهوری چک و ترکیه رکورد خشن‌ترین دیدار تاریخ رقابت‌های یورو ۲۰۲۴ را شکست.

۲۰ کارت زرد و قرمز: رکورد خشن‌ترین بازی یورو!

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی ترکیه و تیم ملی جمهوری چک شب گذشته در سومین و آخرین دیدارشان در مرحله گروهی رقابت‎‌های جام ملت‌های اروپا روبروی یکدیگر به میدان رفتند و پس از ۹۰ دقیقه تلاش در نهایت ترکیه 2-1 بازی را به سود خود به پایان رساند.

شاگردان وینچنزو مونتلا با این سه امتیاز توانستند راهی مرحله بعدی این مسابقات شوند و پاداش عملکرد خوبی که در یورو ۲۰۲۴ داشتند را بگیرند اما جمهوری چک از دور رقابت‌ها کنار رفت و راهی به مرحله بعدی پیدا نکرد که اتفاقی تلخ برای بازیکنان این تیم بود. 

اتفاق جالبی که در جریان این بازی و البته پس از به صدا در آمدن سوت پایان توسط داور رخ داد درگیری شدید بین بازیکنان دو تیم بود و این وضعیت تا جایی ادامه پیدا کرد که داور چاره‌ای جز نشان دادن کارت و در نهایت شکستن رکورد خشن‌ترین بازی تاریخ یورو نداشت. 

2048258

این بازی مجموعا ۲۰ کارت زرد و قرمز داشت که هر دو کارت قرمز آن نصیب بازیکنان چک شد اما از سوی دیگر بازیکنان ترکیه ۱۲ کارت زرد دریافت کردند که در نوعی خودش رکوردی به حساب می‌آید. در این میان هفت کارت زرد در وقت تلف شده و پس از پایان بازی به بازیکنان نشان داده شد که به دلیل درگیری به وجود آمده بین آنها بود.

دیدگاه‌ها