کد خبر : 2051342 | 07 تیر 1403 ساعت 11:45 | 86.8K بازدید | 75 دیدگاه

جورجینا در لحظه عصبانیت شدید رونالدو! (عکس)

کریستیانو رونالدو در دیدار تیم ملی پرتغال مقابل گرجستان روز خوبی را پشت سر نگذاشت.

جورجینا در لحظه عصبانیت شدید رونالدو! (عکس)

به گزارش ورزش سه، تیم ملی گرجستان در دور آخر مرحله گروهی رقابت‌های یورو 2024 موفق شد با گل‌های گئورگ میکائوتادزه و خویچا کواراتسخلیا پرتغال را شکست بدهد و در اولین حضور خود در این مسابقات به دور حذفی صعود کند.

کریستیانو رونالدو که در این مسابقه به دنبال شکستن طلسم گلزنی خود در مسابقات بود، در دقیقه 28 سعی داشت خود را به توپ برساند اما مدافع گرجستان پیراهن او را کشید. با این حال داور این صحنه را ندید تا فوق ستاره پرتغالی به شدت عصبانی شود و علاوه بر داور مسابقه، به ناظر بازی نیز اعتراض کرد تا در نهایت هم یک کارت زرد دریافت کند.

اما روز بد اسطوره پرتغالی به احتمال زیاد زمانی تکمیل شد که روبرتو مارتینز، سرمربی پرتغال، تصمیم به تعویض او گرفت. رونالدو پس از خروج از زمین بدون اینکه نگاهی به سرمربی تیمش کند، با او دست داد و یکی از بطری‌های آب را مقابل نیمکت تیم ملی پرتغال لگد زد.

2048247

در این بازی جورجینا رودریگز نیز به همراه یکی از پسرانش در استادیوم حاضر شده بود تا از رونالدو حمایت کند و نکته جالب اینکه در دقایقی که فوق ستاره پرتغالی دقایق سختی را پشت سر می‌گذاشت و به شدت عصبانی بود، توجه برخی از عکاسان و هواداران به جورجینا بود تا واکنش او را ثبت کنند.

با این حال تصاویر تشان می‌دهد که جورجینا هیچ واکنشی به موج خشم کریستیانو رونالدو نشان نداده و در تمام دقایق مسابقه در سکوت و با آرامش کامل بازی را دنبال کرده است.

دیدگاه‌ها