کد خبر : 2051341 | 07 تیر 1403 ساعت 11:42 | 20.2K بازدید | 29 دیدگاه

ازبک‌ها، ایران را رها نمی‌کنند!

ایران و ازبکستان در دور نهایی انتخابی جام جهانی نیز با یکدیگر روبه‌رو خواهند شد.

ازبک‌ها، ایران را رها نمی‌کنند!

به گزارش "ورزش سه"، با انجام قرعه کشی رقابت‌های مرحله نهایی انتخابی جام جهانی 2026 مشخص شد که تیم ملی ایران بازهم باید با ازبکستان در گروه A رقابت کند. ایران و ازبکستان در شرایطی بار دیگر با هم برخورد کرده‌اند که در مرحله اول انتخابی جام جهانی نیز با هم بازی کرده بودند.

ایران و ازبکستان در دور قبلی انتخابی جام جهانی با هنگ‌کنگ و ترکمنستان رقابت کردند و در نهایت هردو تیم با امتیاز مشابه 14 به دور نهایی رسیدند. جالب اینکه هردو بازی ایران و ازبکستان در تهران و تاشکند با تساوی خاتمه یافت و شاگردان امیر قلعه‌نویی در مرحله قبلی مقابل ازبکستان به پیروزی دست نیافتند.

2044892

ایران و ازبکستان در سال‌های اخیر بارها با هم روبه‌رو شدند و حالا در نبردی تکراری بار دیگر باید در مرحله نهایی جام جهانی رودرروی یکدیگر قرار بگیرند. آنها برای صعود به جام جهانی قطر، امارات، کره شمالی و قرقیزستان را همگروه خود می‌بینند و رقابت‌های خود را به زودی شروع خواهند کرد.

حال باید دید امیر قلعه‌نویی و شاگردانش طلسم عدم پیروزی مقابل ازبکستان را در دور نهایی انتخابی جام جهانی می‌شکنند یا سرگئی کاتانچ و بازیکنانش بازهم موفق‌تر از تیم ملی خواهند بود.

دیدگاه‌ها