کد خبر : 2051340 | 07 تیر 1403 ساعت 11:40 | 52.6K بازدید | 19 دیدگاه

نخستین واکنش کاتانچ به تقابل تکراری با ایران

سرچکو کاتانچ می‌گوید از اینکه نیازی به سفرهای دور و دراز ندارد، راضی است.

نخستین واکنش کاتانچ به تقابل تکراری با ایران

به گزارش "ورزش سه"، با انجام قرعه کشی مرحله مقدماتی جام جهانی 2026، تیم‌های ملی ایران و ازبکستان درست به مانند دوره قبل، در یک گروه قرار گرفتند. سرمربی ازبک‌ها از همگروهی‌هایش رضایت دارد چرا که نیاز زیادی به سفرهای طولانی وجود ندارد.

سرچکو کاتانچ پس از قرعه کشی این مرحله از مسابقات می‌گوید: همه بازی‌ها سخت خواهند بود و تیم‌ها از قدرت برابری برخوردار هستند. از نظر سفر و فاصله مکانی، خوب است که کشورهای نزدیک به ازبکستان در گروه ما قرار گرفته‌اند. به طور مثال، جمهوری قرقیزستان با ما در یک گروه قرار گرفته است، زیرا این کشور نزدیک به ماست و ما سفرهای طولانی نخواهیم داشت. باید از همین امروز اردوی آماده‌سازی را شروع کنیم.

2048243

او درباره بازی با قطر نیز می گوید: قطر تیم بسیار خوبی است، آن‌ها آخرین کشور برگزار کننده جام جهانی بودند و برای مدت طولانی است که ترکیب ثابتی دارند. ما به آن‌ها احترام می‌گذاریم.

وی افزود: با این حال، تمرکز اصلی ما بر روی خودمان خواهد بود. از هواداران می‌خواهم که مانند بازی آخر از ما حمایت کنند. اگر آن‌ها ما را حمایت کنند، حتماً به نتایج خوبی خواهیم رسید.

کاتانچ در پایان و درباره اعتماد به تیم می‌گوید: من به طور کامل به کسب جواز حضور در جام جهانی اطمینان دارم. ما در یک دوره بازی‌های بدون شکست هستیم. بسیار مهم است که بازیکنان بدون مصدومیت باشند و در باشگاه‌هایشان به طور منظم بازی کنند.

دیدگاه‌ها