کد خبر : 2051338 | 07 تیر 1403 ساعت 11:23 | 84.1K بازدید | 92 دیدگاه

ابراز علاقه وحشیانه به فوق ستاره یورو

خطرناک‌ترین هوادار کریس رونالدو! (عکس)

حمله یک تماشاگر به سوی کریستیانو رونالدو صحنه عجیبی را پس از بازی پرتغال برابر گرجستان رقم زد.

خطرناک‌ترین هوادار کریس رونالدو! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی پرتغال شب گذشته در سومین و آخرین دیدارش در مرحله گروهی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا برابر تیم ملی گرجستان به میدان رفت و یکی دیگر از شگفتی‌های این دوره از مسابقات با پیروزی ۰-۲ گرجستان در این بازی رقم خورد. 

ویدئو: 346404

رونالدو از ابتدای بازی در ترکیب تیمش حضور داشت و بارها تلاش کرد که دروازه حریف را باز کند اما در این امر ناکام ماند تا برای اولین بار در طول دوران فوتبالش نتوانسته باشد در مرحله گروهی تورنمنت مهمی که در آن به میدان رفته بود گلزنی کند و این رکورد جذاب را از دست بدهد. 

این ستاره پرتغالی با تصمیم روبرتو مارتینز و در حالی که از باخت تیمش و همچنین تصمیمات داوری بسیار عصبانی به نظر می‌رسید در دقیقه ۶۶ از زمین بازی بیرون رفت و ادامه کار را از روی نیمکت تماشا کرد و پس از به صدا درآمدن سوت پایان این بازی هم به سرعت به سمت تونل منتهی به رختکن رفت. 

2048091

اما اتفاق عجیبی که پس از پایان این بازی رخ داد توجه بسیاری را به خود جلب کرده است. در حالی که این ستاره پرتغالی در حال ورود به تونل منتهی به رختکن بود، تماشاگری درست از سکوی بالای سر این تونل به سمت پایین پرید و اگر اقدام به موقع نیروهای امنیتی کنار زمین نبود، او برخوردی با رونالدو داشت که ممکن بود باعث مصدومیت جدی و حتی نگران کننده برای او شود. 

با این حال، نیروهای امنیتی بسیار سریع و هوشمندانه عمل کردند و مانع از این اتفاق شدند و رونالدو در حالی که متعجب و شوکه به نظر می‌رسید چند ثانیه مات و مبهوت به این صحنه نگاه کرد و پس از آن به سرعت زمین بازی را ترک کرد تا به رختکن برسد. 

2048236

ورود هواداران و تماشاگران حاضر در ورزشگاه به زمین در این یورو بارها و بارها اتفاق افتاده و بیشترین جیمی جامپ‌ها از طرفداران رونالدو بودند که علاقه زیادی به دیدن این بازیکن داشتند اما این اتفاق متفاوت باعث ایجاد نگرانی‌هایی درباره امنیت این بازیکن شده است. 

2048249
نگاه جالب رونالدو لحظه‌ای پیش از این اتفاق به سکوها طوری است که انگار پیش‌بینی چنین حادثه‌ای را می‌کرد.

پیش از این روبرتو مارتینز هم نسبت به این اتفاق هشدار داده و مدعی شده بود که شاید یکی از این جیمی جامپ‌ها نیت خوبی نداشته باشد و ضربه جبران ناپذیری به رونالدو وارد کند.

2047079

دیدگاه‌ها