کد خبر : 2051334 | 07 تیر 1403 ساعت 10:53 | 9.4K بازدید | 3 دیدگاه

بهانه عجیب سرمربی بلژیک: به‌خاطر ترافیک نبردیم!

دومنیکو تدسکو، سرمربی تیم ملی بلژیک، اظهارات عجیبی را در توجیه عملکرد تیمش برابر اوکراین مطرح کرد.

بهانه عجیب سرمربی بلژیک: به‌خاطر ترافیک نبردیم!

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی بلژیک شب گذشته در سومین و آخرین دیدارش در مرحله گروهی رقابت جام ملت‌های اروپای ۲۰۲۴ روبروی تیم ملی اوکراین به میدان رفت و دو تیم پس از ۹۰ دقیقه تلاش به تساوی بدون گل رضایت دادند، نتیجه‌ای که باعث حذف اوکراین و صعود بلژیک به مرحله بعدی شد.

این تیم با کسب یک پیروزی و یک مساوی و یک باخت در استودالی که در مرحله گروهی یورو ۲۰۲۴ انجام داد مجوز حضور در مرحله بعدی را به دست آورد اما عملکرد نه چندان خوبی که در این دیدار به نمایش گذاشت انتقادهای زیادی را از آنها به همراه داشت و تدسکو پاسخ جالبی به این انتقادها داد. 

2048071

سرمربی تیم ملی بلژیک پس از پایان این دیدار در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: «توجه داشته باشید که ما در شرایطی به ورزشگاه رسیدیم که من پیش از این هرگز ندیده بودم. یک ساعت طول کشید تا از هتل با اسکورت پلیس به ورزشگاه برسیم. جاده کاملا باز بود اما آنها سرعت ترافیک منطقه را تا ۲۰ کیلومتر در ساعت پایین آورده بودند. 

تمام چراغ‌های راهنمایی قرمز بود که باعث ایجاد ترافیک می‌شد. من پیش از این بازی فقط دو دقیقه وقت داشتم که برای آماده کردن بازیکنانم حرف بزنم و مجبور شدیم وقت گرم کردن را هم کم کنیم. این واقعا باورنکردنی است!»

دیدگاه‌ها