کد خبر : 2051330 | 07 تیر 1403 ساعت 10:42 | 36.8K بازدید | 86 دیدگاه

رکورد دست نیافتنی رونالدو بالاخره شکست!

کریستیانو رونالدو برای اولین بار در طول دوران فوتبالش نتوانست در مرحله گروهی یک تورنمنت مهم گلزنی کند.

رکورد دست نیافتنی رونالدو بالاخره شکست!

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی پرتغال شب گذشته در سومین و آخرین دیدار از مرحله گروهی رقابت‌های جام ملت‌های اروپای ۲۰۲۴ روبروی تیم ملی گرجستان به میدان رفت و در کمال ناباوری با دو گلی که از این تیم دریافت کرد برابر آنها شکست خورد تا اولین باختش در این مسابقات را تجربه کرده باشد.

رونالدو از ابتدا در ترکیب اصلی تیم ملی کشورش حضور داشت و تلاش زیادی برای باز کردن دروازه حریف کرد اما موفق نشد که از سد دفاع و دروازه‌بان گرجستان عبور کند و در نهایت در دقیقه ۶۶ این بازی و در حالی که عصبانی و ناراحت به نظر می‌رسید با تصمیم سرمربی پرتغال از زمین بازی بیرون رفت.

2048091

خروج این ستاره پرتغالی از زمین بازی به این معنا بود که او رکوردی درخشان را که در طول دوران فوتبالش به دست آورده بود در این دیدار از دست داد. این اولین باری بود که رونالدو نتوانست در مرحله گروهی یک تورنمنت مهم که در آن حضور داشت گلزنی کند، اتفاقی که پیش از این هرگز رخ نداده بود. 

او در دو بازی قبلی برابر تیم‌ ملی جمهوری چک و همچنین تیم ملی ترکیه هم موفق به گلزنی نشده بود و به این ترتیب باید چشم انتظار دیدار برابر تیم ملی اتریش در مرحله یک هشتم یورو باشد تا بتواند طلسم گلزنی در این مسابقات را بشکند.

دیدگاه‌ها