کد خبر : 2051316 | 07 تیر 1403 ساعت 09:18 | 36.8K بازدید | 24 دیدگاه

شگفتی جذاب کوپا آمه‌ریکا: صعود غیرمنتظره!

تیم ملی ونزوئلا با پیروزی ۰-۱ برابر مکزیک توانست راهی مرحله بعدی کوپا آمه‌ریکا شود.

شگفتی جذاب کوپا آمه‌ریکا: صعود غیرمنتظره!

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی ونزوئلا صبح امروز به وقت ایران در دومین دیدار از مرحله گروهی رقابت‌های کوپا آمه‌ریکا روبروی تیم ملی مکزیک به میدان رفت و موفق شد با یک گل برابر این تیم به پیروزی برسد و صعودش به مرحله بعدی این مسابقات را قطعی کند. 

هر دو تیم این فرصت را داشتند تا با کسب سه امتیاز این بازی به مرحله بعدی راه پیدا کنند اما پیش‌بینی می‌شد که مکزیک تیمی باشد که به عنوان برنده از این بازی بیرون بیاید. با این حال شرایط به شکل دیگری پیش رفت. هرچند هر دو در نیمه اول فرصت‌هایی داشتند که از آن استفاده نکردند و بازی ۰-۰ به پایان رسید. 

2048188

در حالی که ۱۲ دقیقه از آغاز نیمه دوم گذشته بود، ونزوئلا توانست از روی نقطه پنالتی به گل برسد و پیش بیفتد. تلاش‌های مکزیک برای باز کردن دروازه حریف و جبران گل خورده فایده نداشت و آنها با این که توپ و میدان را در اختیار داشتند و چندین فرصت هم ایجاد کردند نتوانستند گلی به ثمر برسانند و در نهایت به شکست برابر این تیم رضایت دادند. 

ونزوئلا با کسب شش امتیاز حضورش در مرحله یک چهارم نهایی کوپا را قطعی کرد و مکزیک باید منتظر بازی سوم و آخر از مرحله گروهی باشد. این در حالی است که در دیگر دیدار این گروه هم اکوادور نیمه شب گذشته به وقت ایران با نتیجه ۱-۳ برابر جامائیکا پیروز شد تا آنها هم سه امتیازی و هم امتیاز با مکزیک باشند اما به دلیل تفاضل گل بهتر در جایگاه دوم قرار بگیرند.

دیدگاه‌ها