کد خبر : 2051310 | 07 تیر 1403 ساعت 07:59 | 18.8K بازدید | 6 دیدگاه

سرمربی چک به بازیکن اخراجی: نیاز به تنبیه نداری!

ایوان هاشک، سرمربی جمهوری چک، می‌گوید بازیکن اخراجی‌اش مقابل ترکیه را تنبیه نخواهد کرد.

سرمربی چک به بازیکن اخراجی: نیاز به تنبیه نداری!

به گزارش "ورزش سه"، جمهوری چک در آخرین بازی مرحله گروهی یورو 2024 مقابل ترکیه با نتیجه 2-1 شکست خورد و از این رقابت‌ها کنار رفت.

مهمترین اتفاق این بازی در دقیقه 20 رخ داد که آنتونین باراک پس از دریافت کارت زرد دوم اخراج شد و چک را مجبور کرد که تا پایان با یک بازیکن کمتر به کارش ادامه بدهد.

ایوان هاشک، سرمربی چک، که در نشست خبری پس از بازی از او سوال شد که آیا عدم صعود به یک هشتم نهایی را یک شکست می‌بیند و او پاسخ داد: "البته، اگر از گروه صعود نکنی و یک امتیاز بگیری، شکست است. شاید مهم‌ترین اتفاق، بازی سرنوشت‌ساز مقابل گرجستان بود که باید پیروز می‌شدیم. به نظرم تیم بهتری بودیم، شوت‌های زیادی داشتیم اما موفق نشدیم. احتمالاً دلیل ناکامی خودمان را در آن بازی جستجو می‌کنم.

2048181

آیا بلافاصله پس از اولین کارت زرد به تعویض باراک فکر نکردید؟

فکر نمی‌کردیم او بازیکنی عصبانی و بی‌تجربه‌ای باشد که کارت زرد دوم را بگیرد، بنابراین ما به این فکر نکردیم.

بعد از کارت قرمز باراک، با دستیاران خود صحبت کردید. پیشنهادات چه بود؟

یک نفر می‌خواست دفاع را چهار نفره کنیم، اما ما آن را به 1-3-5 برگرداندیم و برنامه‌مان این بود که گلی دریافت نکنیم و با گذشت زمان تغییر فرم بدهیم. اما وقتی با یک بازیکن کمتر مقابل چنین حریفی با کیفیت بازی می‌کنید، رقابت کردن سخت است.

آیا به نوعی باراک را به‌خاطر باخت در بازی مقابل ترکیه تنبیه خواهید کرد؟

فکر می‌کنم با آن کارت‌های زردی که گرفت خودش را تنبیه کرد. هیچ کس نمی‌خواهد تیم را ضعیف کند، این به خودی خود برای او یک مجازات است.

دیدگاه‌ها