کد خبر : 2051308 | 07 تیر 1403 ساعت 02:02 | 20.6K بازدید | 24 دیدگاه

ستاره پرتغال: باختیم چون عجله داشتیم

دیوگو دالوت، ستاره تیم ملی پرتغال، عجله در تصمیم‌گیری را دلیل اصلی شکست تیمش مقابل گرجستان دانست.

ستاره پرتغال: باختیم چون عجله داشتیم

به گزارش "ورزش سه"، در شب پایانی دور گروهی مسابقات یورو ۲۰۲۴، پرتغال در نتیجه‌ای غیرمنتظره ۲-۰ مقابل گرجستان شکست خورد. پس از پایان بازی، دیوگو دالوت، مدافع پرتغال، در مصاحبه‌ای به تحلیل دلایل ناکامی تیمش پرداخت.

دالوت با اشاره به عجله تیم برای حمله گفت: «ما خیلی عجله داشتیم، همیشه سعی می‌کردیم سریع به محوطه حریف برسیم، آن هم بدون اینکه تصمیمات خوبی بگیریم. و دوباره گل دوم در ابتدای نیمه دوم تیم را نابود کرد. در مجموع، ما نتوانستیم آنچه را که قصد داشتیم انجام دهیم و به همین دلیل است که احساس بدی داریم.

2048179

دالوت سپس به مشکل عدم تعادل دفاعی تیم اشاره کرد و گفت: «ما می‌دانستیم که اگر تعادل دفاعی را به درستی برقرار نکنیم، با ضد حملات مواجه خواهیم شد و گل اول به همین شکل اتفاق افتاد. باید خیلی آرام‌تر و باحوصله‌تر در تصمیم‌گیری‌ها، بیشتر پاس می‌دادیم، آنها را با توپ خسته می‌کردیم و تصمیمات بهتری می‌گرفتیم. اما نتوانستیم این کار را انجام دهیم.

در پایان، دالوت تأکید کرد که تیم باید از این شکست درس بگیرد و در بازی‌های آینده بهتر عمل کند. او افزود: «ما نتوانستیم آنچه را که می‌خواستیم انجام دهیم، اما می‌خواهیم از این تجربه یاد بگیریم و آن را در بازی بعدی به کار بگیریم.»

دیدگاه‌ها