کد خبر : 2051304 | 07 تیر 1403 ساعت 01:57 | 28.5K بازدید | 80 دیدگاه

موندو دپورتیوو انتقال بتونی را تایید کرد

تراکتور، ایستگاه دستیار زیدان قبل از فرانسه!

دیوید بتونی برای یک فصل به تراکتور تعهد داده و سایت موندو دپورتیوو هم به این موضوع پرداخت است.

تراکتور، ایستگاه دستیار زیدان قبل از فرانسه!

به گزارش "ورزش‌ سه"، به نقل از موندو دپورتیوو دیوید بتونی که دست راست زین الدین زیدان در دوران مربیگری در رئال مادرید بوده ماجراجویی جدیدی را آغاز می‌کند. او فصل گذشته چند ماه را در باشگاه نیون سوئیس گذراند، اما حالا به دلیل اینکه به فوتبال ایران می‌رود، حضور در فضای کاملا متفاوتی را تجربه می‌کند. مخصوصاً به تراکتوری که برای فصل آینده 2024-2025 با او متعهد شده است. سرمربی فرانسوی حدود 400 هزار یورو خالص دریافت خواهد کرد.

این یعنی بتونی یک بار دیگر به جز حامی و دوست بزرگ خود زیدان ماجراجویی دیگری را آغاز خواهد کرد و در واقع سرمربی سابق رئال مادرید اولین کسی بوده که از مسیر جدیدی که همراه جدایی ناپذیرش روی نیمکت مادرید قرار است در پیش بگیرد مطلع شد.

2048171

تصمیمی که بتونی اتخاذ می‌کند موضع زین الدین زیدان در مورد آینده این مرد شاخص فوتبال دنیا را نیز به نوعی مشخص می‌کند. در حال حاضر او به هیچ وجه به هدایت هیچ تیمی فکر نمی‌کند و به همین دلیل هم پیشنهاد منچستر را به تازگی رد کرده است.

تنها هدف زیدان در کوتاه مدت و میان مدت این است که پس از پایان دوران مربیگری دیدیه دشان، نیمکت تیم ملی فرانسه را برعهده بگیرد. سرمربی فعلی "آبی‌‌ها" تا بعد از جام جهانی 2026 آمریکا قرارداد دارد و با عنوان نایب قهرمان جهان به جام جهانی بعدی می‌رود که برای دشان بسیار مهم است. البته که ادر حال حاضر انتقادات به سرمربی تیم ملی فرانسه شدت گرفته است و دوم شدن در گروه چهارم رقابت‌های یورو این وضعیت را تشدید هم کرده است.

دیدگاه‌ها