کد خبر : 2051303 | 07 تیر 1403 ساعت 01:56 | 23.3K بازدید | 5 دیدگاه

جوان‌ها باید اشتباه کنند تا رشد کنند

حمایت دنیلو از مدافع پراشتباه پرتغال!

دانیلو پریرا، مدافع پرتغال، پس از اشتباه آنتونیو سیلوا، مدافع جوان این تیم از او حمایت کرد.

حمایت دنیلو از مدافع پراشتباه پرتغال!

به گزارش "ورزش سه"، پرتغال در بازی امشب مقابل گرجستان با دو گل مغلوب شد. دو گل دریافتی پرتغال در اثر اشتباهات آنتونیو سیلوا، مدافع جوان این تیم، رقم خورد. در اولین گل، پاس اشتباه او منجر به ضدحمله و گل گرجستان شد و در دومین گل، خطای او در محوطه جریمه پنالتی را به گرجستان هدیه داد.

دانيلو پریرا، مدافع باتجربه پرتغال، در مصاحبه‌ای با "اسپورت تی‌وی" به این اشتباهات اشاره کرد و گفت: «این اشتباهات در لحظات حساس بازی رخ داد و استراتژی روبرتو مارتینز را برهم زد. ما خیلی زود گل خوردیم و مجبور شدیم استراتژی‌مان را تغییر دهیم. اما نتوانستیم با بازی گرجستان سازگار شویم. ما راحت بودیم، اما نتوانستیم از خط دفاعی گرجستان عبور کنیم. این اشتباهات رخ داد و تاکتیک ما را زیر سوال برد. ما باید با تجربه تر عمل می‌کردیم تا این اتفاقات را جبران کنیم، اما نتوانستیم و بازی را باختیم.»

او همچنین به عدم خلاقیت و سرعت پایین پرتغال در بازی اشاره کرد و گفت: «ما شخصیت لازم برای تغییر نتیجه را نداشتیم. توپ‌گیری ما هم خیلی کند بود. نتوانستیم توپ را از یک طرف به طرف دیگر زمین منتقل کنیم و خط دفاعی گرجستان را بهم بریزیم. این موضوع هم به گرجستان اجازه داد تا در بازی راحت باشد.»

2048167

با این حال، پریرا معتقد است که این اشتباهات به آنتونیو سیلوا کمک می‌کند تا در آینده پیشرفت کند: «این اتفاقات طبیعی است. جوانی اجازه چنین اشتباهاتی را می‌دهد. آنها باید اشتباه کنند تا رشد کنند. من مطمئنم که ما و جوانان تیم با این نتیجه و این بازی درس می‌گیریم و در آینده در چنین شرایطی باتجربه‌تر عمل خواهیم کرد.»

پرتغال در مرحله یک هشتم نهایی به مصاف اسلوونی می‌رود. پریرا می‌گوید: «ما باید به حرف‌های مربی ایمان داشته باشیم و آنها را اجرا کنیم. ما تیم خوبی داریم و بازیکنان ذخیره هم می‌توانند به ما کمک زیادی کنند. امروز به هدفمان نرسیدیم، اما مطمئنم که در آینده موفق خواهیم شد.»

پرتغال در مرحله حذفی در گروهی دشوار قرار دارد و ممکن است در مرحله یک چهارم نهایی با فرانسه روبرو شود. اما پریرا از این موضوع ترسی ندارد: «بله، اینطور است. نیازی به پنهان کردن نیست. اما گاهی بهتر است بازی‌های سخت را انجام دهیم تا بازی‌هایی که فکر می‌کنیم آسان‌تر هستند و بعد با نتایج تلخ روبرو شویم.»

دیدگاه‌ها