کد خبر : 2051293 | 07 تیر 1403 ساعت 04:59 | 10.1K بازدید | 38 دیدگاه

مظلومی: باشگاه خوب کاری کرد که نکونام را نگه داشت

پرویز مظلومی می‌گوید ماندن جواد نکونام در استقلال تصمیم خوبی بوده است.

مظلومی: باشگاه خوب کاری کرد که نکونام را نگه داشت

به گزارش "ورزش سه"، پرویز مظلومی، پیشکسوت استقلال و سرمربی اسبق آبی‌ها، در مورد وضعیت این تیم با جواد نکونام گفت: من اعتقادم این است که باشگاه خوب کار کرد که نکونام را نگه داشت چون تغییر مربی زمانبر است و مشکلات دیگری دارد. جواد شناخت خوبی از تیم دارد و دارند تیم پارسال را حفظ می‌کنند و بازیکنان خوبی را هم مذاکره می‌کنند. انشاالله که ورودی خوبی داشته باشیم.

مظلومی ادامه داد: پارسال هم جواد با شرایطی که داشت خوب نتیجه گرفت. فقط یک امتیاز و بحث داوری‌ها بود. امیدوارم تیم را تقویت کنند و یامگا و مهدی پور هم برگردند.

او در مورد نگرانی خود عنوان کرد: نگرانی این است که در آسیا تیم خوب بسته شود. نباید در آسیا زنگ تفریح باشیم. ما این نگرانی را به باشگاه انتقال دادیم. تیم‌های رقیب ما تا دندان مسلح هستند و بازیکنان خوبی می‌گیرند. ما با این سقف بودجه در لیگ خودمان هم تقویت شویم بس است.

او در مورد VAR گفت: ما برنامه جوکر را نگاه می‌کنیم. آنجا ۶۰، ۷۰ تا دوربین دارند و در لیگ وی‌ای‌آر نیست. خوشبختانه امسال آوردند و قرار است در لیگ وی‌ای‌آر باشد. ای کاش بازی‌های حساس هفته آخر را وی‌ای‌آر می‌گذاشتند. انشالله لیگ با وی‌ای‌آر باشد که حرف و حدیثی پیش نیاید.

دیدگاه‌ها