کد خبر : 2051284 | 07 تیر 1403 ساعت 04:04 | 62.8K بازدید | 12 دیدگاه

مورینیو برای النصر هدیه ویژه‌ای دارد!

مورینیو قصد دارد تا برای تقویت فنرباغچه، اندرسون تالیسکا را به خدمت بگیرد.

مورینیو برای النصر هدیه ویژه‌ای دارد!

به گزارش "ورزش سه"، ژوزه مورینیو، سرمربی جدید فنرباغچه ترکیه، هدیه‌ای برای النصر عربستان در دوره نقل و انتقالات تابستانی آینده آماده می‌کند.

طبق گزارش‌های قبلی، مدیریت النصر قصد دارد تا ستاره برزیلی خود، اندرسون تالیسکا را در فهرست خروجی‌های تابستانی قرار داده و در انتظار دریافت پیشنهاد مناسب برای جدایی او باشد.

خبرنگار مشهور ایتالیایی، رودی گالتی، توضیح داد که النصر هنوز هیچ پیشنهادی برای تالیسکا دریافت نکرده، که به این معنی است که احتمالاً او به تمرینات تیم برای آماده‌سازی فصل جدید بازخواهد گشت.

این خبر برای هواداران النصر بسیار خوشایند بود، چرا که قبلاً از طریق هشتگ "تالیسکا خط قرمز" در شبکه اجتماعی "ایکس"، تمایل خود به ماندن این ستاره برزیلی را اعلام کرده بودند.

1995608

اما گالتی خودش در حساب کاربری خود در پلتفرم "ایکس" افشا کرد که تالیسکا همچنان هدف اصلی فنرباغچه در نقل و انتقالات تابستانی است، هرچند که هنوز هیچ پیشنهاد رسمی به النصر ارائه نشده است.

این خبرنگار ایتالیایی اضافه کرد که باشگاه فنرباغچه به درخواست مورینیو در حال آماده‌سازی یک پیشنهاد جدی برای جذب تالیسکا ۳۰ ساله در آینده نزدیک است.

تالیسکا در فصل ۲۰۲۳-۲۰۲۴ عملکرد فوق‌العاده‌ای از نظر آماری داشت، اما مصدومیت او در فوریه گذشته باعث شد که نتواند به خوبی در ادامه فصل به میدان برود.

او در ۲۵ بازی ۲۵ گل به ثمر رساند و ۴ پاس گل نیز به هم‌تیمی‌هایش داد.

دیدگاه‌ها