کد خبر : 2051240 | 06 تیر 1403 ساعت 21:11 | 53.4K بازدید | 113 دیدگاه

رییس دست به کار شد: غیرممکن است که او برود!

تلاش پیشکسوتان استقلال برای حفظ سیدحسین

رییس کمیته پیشکسوتان استقلال به نمایندگی از خاک‌خورده‌های این باشگاه خواهان حفظ سیدحسین حسینی شد.

تلاش پیشکسوتان استقلال برای حفظ سیدحسین

به گزارش "ورزش سه"، ماجرای توافق مدیران استقلال با یک دروازه‌بان خارجی برای حضور در این تیم حواشی زیادی را پیرامون این باشگاه و سیدحسین حسینی ایجاد کرده است. در این خصوص گفته می‌شود که کاپیتان آبی‌پوشان با توجه به این مسئله که گلر خارجی مد نظر سهمیه بزرگسال است به احتمال فراوان استقلال را ترک خواهد کرد.

از سوی دیگر این موضوع که جذب دروازه‌بان خارجی به خواسته جواد نکونام صورت گرفته یا خیر، موضوعی است که هنوز استقلالی‌ها واکنش رسمی به آن نداشتند و به نظر می‌رسد حواشی پیش آمده در روزهای آینده ابعاد گسترده‌تری پیدا کند.

موضوع احتمال خروج سیدحسین حسینی از استقلال با واکنش بسیاری از هواداران مواجه شده و حالا جمعی از پیشکسوتان نیز اعتراض خود به این موضوع را نشان دادند. علی جباری رییس کمیته پیشکسوتان استقلال که به تازگی از فرشید سمیعی این حکم را دریافت کرده در مصاحبه امروز خود درباره حسینی گفته است: «سیدحسین باید در استقلال بماند؛ غیرممکن است که او برود.»

جباری که نزد پیشکسوتان استقلال بسیار مقبولیت دارد، درباره احتمال جدایی سیدحسین امروز با برخی دیگر از خاک‌خورده‌های این باشگاه صحبت کرده و در صحبت جدیدی که با مدیران باشگاه داشته نیز موضوع الزام برای ماندن سیدحسین حسینی را به گوش آنها رسیده است.

پیشکسوتان استقلال همگی خواهان ماندن حسینی در این تیم شده‌اند و با توجه به اینکه یکسال دیگر از قرارداد کاپیتان آبی‌پوشان باقی مانده باید دید در روزهای آینده چه اتفاقات جدیدی درباره وضعیت سیدحسین و ادامه یا قطع همکاری او با استقلال پیش خواهد آمد.

دیدگاه‌ها